Bilder och filmer 2014

Sv: Bilder och filmer 2014

Cinna är ponny och hon är inte särskilt söt :p För mycket åsna över hennes öron och dessutom har hon en fånigt liten pannlugg :o (Hennes dotter är ju klart sötare och dottersonen är ju ett under av ponnysöthet. Kanske blir de sötare för varje generation? :D )
 
Sv: Bilder och filmer 2014

Hoppla hoppla, så kan det ju också gå :o Hoppas det gick bra för dig!

Någorlunda kontrollerat räcker i februari ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Bilder och filmer 2014

Cinnas syster var (är?) inte heller ponnysöt utan såg som unghäst mest ut som en liten fullblodshäst med lååånga öron. :p

Min mamma stickade en tröja till mig med hästmotiv och förlängde öronen jämfört med vad mönstret angav... :o
 
Sv: Bilder och filmer 2014

Ser fint ut!

Idag har vi hoppat i ett stoort ridhus, 100x40m. Bra med lite utrymme så man hinner svänga och få ordning på galoppen. :D

Vi skuttade en liten bana på runt metern idag. Väldigt nöjd.med hästen, inte lika laddad som på Hassö-träningen förra veckan och.lite mer ridbar mellan hindren. :)
http://youtu.be/Qj6DUS4HuPQ

PK fiiin. :) När skulle du fixa tänderna?
 
Sv: Bilder och filmer 2014

Vilken av systrarna? Cinnas mamma var ju också lite åsnelik men på plussidan får man ju nämna temperamentet (som iofs också var lite åsnelikt) :)

Så charmigt med tröjan! :D
 
Sv: Bilder och filmer 2014

Magie Noire.
Ja gud Korall var varken ponnysöt eller fullblodsädel, varken hon eller mormor var några favoriter hos mig eg, jag ville ha en Inver - Blondie-avkomma istället.
Fast vänta, det hade jag ju innan. :o
 
Sv: Bilder och filmer 2014

Aha, jag vet faktiskt inte om hon lever. Lever hon så fyller hon ju hela 30 år i år :eek:
Undrar om jag hann träffa Rosie, tror att jag gjorde det men är inte säker. Det är ju trots allt rätt länge sen isf.
Vilken Inver-Rosie-avkomma var det du hade?
 
Sv: Bilder och filmer 2014

Diamant, Inver - Blondie. Ägdes av en arbetskamrat till min pappa och jag fick ha honom som min. :)
 
Sv: Bilder och filmer 2014

e: Mac Dara IRE 91
u: Keogh's Grey IRE 2074 - Inver Rebel IRE 93

Mormor till min Cinna :) (Och således mormors mor till min Peia och mormors mormor till min Keso :p )
 
Sv: Bilder och filmer 2014

Cinna är ponny och hon är inte särskilt söt :p För mycket åsna över hennes öron och dessutom har hon en fånigt liten pannlugg :o (Hennes dotter är ju klart sötare och dottersonen är ju ett under av ponnysöthet. Kanske blir de sötare för varje generation? :D )

Ang pannlugg. Tiger får vinterpäls i sin. Inte okej!
 
Sv: Bilder och filmer 2014

Aha, vilken lyx! Tävlade du honom också?
Bara ett par gånger på klubbtävlingsnivå skulle jag tro (det här är ju typ 30 år sen :p) och sen köpte vi Fia (som Magie Noire hette hemma, född på Sofiadagen 15 maj).
Hon däremot tävlade upp till MB som 6-åring.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
249
Senast: sicx
·
IT & mobiler Min sambo filmade mig när jag hoppade med mobilen. Det var förmodligen min telefon Huawei eller på hans SonyErikson. Filmen går i...
Svar
3
· Visningar
432
Senast: sjoberga
·
Gnägg https://www.tidningenridsport.se/fei-forbjuder-filmande-pa-tavling/ Länken finns ovanför. Är en plusartikel så kunde inte läsa mer än...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 454
Senast: co-SMAD4
·
Tjatter Har du någon film som du har sett för länge sedan men glömt bort och nästan trott att du har drömt den. Jag börjar. Hjälp! Jag är en...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 750
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp