Bukefalos 28 år!

Bilder PÅ Andra Grenar...

Sv: Bilder PÅ Andra Grenar...

Jag tävlar bland annat brukskörning med min pålle. Denna bilden är tagen i momentet när man ska stå stilla i nedförsbacke.
viewpic.htm



Från en annan tävling. Fortfarande brukskörning=) Här ska man ska lasta på saker från en brygga...
showimage.php

Snacka om att din pålle håller stenkoll på dina komandon :bow:
 
Sv: Bilder PÅ Andra Grenar...

Härliga bilder allihop!
fortsätt!
 
Sv: Bilder PÅ Andra Grenar...

Har du en riktig damsadel?
Var köpte du den i så fall?
Är själv på jakt...

jag brukade ha en damsadel, men inte nu längre. Köpte min i USA :) . när jag bodde i USA red jag damsadel, men såsmåningom blev det stilhoppning istället så jag sålde damsadeln. den enda nackdelen med damsadlen var att det var as svårt att sitta kvar på en bockande eller skygg häst :crazy: , annars var det jättekul! :D
 
Sv: Bilder PÅ Andra Grenar...

Är inte det Alleby? Och är inte det.. Skruttan? :p :)
 
Sv: Bilder PÅ Andra Grenar...

haha självklart är det alleby!! nej hehe det är inte skruttan, det var min foderponny Ronja Rose. vi vann b-finalen, 2001 eller 2002, kommer inte ihåg, jag skulle iallafall fylla 15.
 
Sv: Bilder PÅ Andra Grenar...

shittens va svårt.. :p hihi tycker jag iaf:angel:
 
Sv: Bilder PÅ Andra Grenar...

Vilka fina bilder :love:

Jag gillar de lite mer "annorlunda" sporterna, jag har testat damsadel med en vanlig sadel, det var kul men något otroligt obekvämt!
Annars rider jag bara vanlig ridskoleridning, men snart ska jag byta till ett ställe med islänningar, egentligen är jag inte så intresserad av sånna även om dom är fina, men jag lär säkert lära mig lite tölt i alla fall :) , sedan har jag också bett mamma att få gå på en westernkurs också. Det är ju alltid väldigt kul att kunna olika sorters ridning, men egentligen är det inte där mitt stora intresse ligger, jag är helt såld på saddlebreds :love: , vill gärna lära mig saddleseat, men tänker främst sattsa på fälttävlan (med saddlebreds!), jag är nämligen en sån som tycker om allt, och därför verkade fälttävlan bra. Men jag undrar om jag inte kommer att hålla på lite med isisar och western vid sidan om...:p
 
Sv: Bilder PÅ Andra Grenar...

La ut bilder på bruksridning i en annan tråd, den hette nåt med bruksridning ^^
 
Sv: Bilder PÅ Andra Grenar...

opsydasy_1195388344.jpg


Hehe bild på min bästa vän när hon tränar ponnygalopp på sommarren på en väldigt bråkig ponny :P

hokus_1197575552.jpg


Nästa varv så "pullade" han gasnka mycket, det ser man på hur hon hänger bakåt :P, Att en häst pullar menas att den ligger på bettet, försöker gå snabbare. För er som inte vet =)

ascot2_1197575581.jpg

Sedan blev det en start =)

img_0019_1197575692.jpg

Här är min andra start någonsin :D
 
Sv: Bilder PÅ Andra Grenar...

När jag ändå är igång så tänkte jag slänga in bilder på HB, för er som inte vet titta gärna in de andra trådarna om HB =),
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=800517

Satt då väldigt långtbak på läktaren när dessa bildertogs, det förklarar även varför de va så suddiga, men men, det är bättre än inget =)Och ljuset var lite dåligt. Här är då en spelare i det spanska laget som ska plocka upp bollen =)

46480_1197408295.jpg


79155_1197408348.jpg


16594_1197408410.jpg


95469_1197408512.jpg



=) Kolla gärna in länken :D
 
Sv: Bilder PÅ Andra Grenar...

Här har vi ett par bilder på en något ovanlig gren, bågskytte från häst.


ghj.jpg


DSC01827.jpg


DSC01852.jpg


Ledsen för dåliga bilder, valet stod mellan kamera och båge kan man säga;)

/Rigel
 
Sv: Bilder PÅ Andra Grenar...

*kl*

Bidrar med några tornerspelsbilder där jag är bakom kameran för en gångs skull:

bysans01.jpg

Inte en hov i backen! Fanränning går ut på att vara snabbast fram och fånga sin fana.

trana02.jpg

Snyggt kluven vattenmelon!


Sen några med mig på...
korunda.jpg

Det är kul att slåss med fotfolk!

Bara för att man sysslat med tornerspel sedan 80-talet så behöver man inte alltid vara seriös :banana:
putt.jpg

Är man inte nöjd med banpersonalen kan man alltid putta omkull dom :devil:
 
Sv: Bilder PÅ Andra Grenar...

Dags att skaka liv i den här tråden igen? Bidrar med några foton som jag tagit:

Melondödaren!
norrby01.jpg


Medeltida modedesign
eagle.jpg


Man mot Man
manmotman.jpg
 

Liknande trådar

Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 363
Senast: ginnies
·
  • Artikel
Dagbok Min morsa passade W igår och passade på att dumpa massa gamla bilder hemma hos oss. Kom att tänka på hur det var att kolla gamla...
Svar
0
· Visningar
487
Senast: miumiu
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 625
Senast: verser
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 826
Senast: NOC14
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp