Bukefalos 28 år!

Bildtråd 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2011

Hon är 22 :)

wrangler: tack, tycker också hon är jättefin! Ska kolla upp stam, hon kallas Pippi men heter något annat.
 
Sv: Bildtråd 2011

*kl*

Tränade lite markarbete idag, först med Skunk och när det var dags för Enya skulle Skunk tvunget fortsätta vara med och leka..


Tränar lite Whoa..



Presenning



Och lite på vår nybyggda bro!
 
Sv: Bildtråd 2011

KL

Glad midsommar på er alla :-)

32513415.jpg
 
Sv: Bildtråd 2011

Åh det där är ju från Denan!! Roligt! Funderar på om jag ska ställa min valack på deras hösttävling i år!

Jag har ju iofs lovat mig själv att aldrig tävla western på honom igen, men ledklasser borde ju fungera? Bara jag slipper sitta på ;) :p
 
Sv: Bildtråd 2011

Masterpiece 2000 "Pepper" f 00
e.Pepinics Master ue.Reed Me Roan Doc

HH One Piece Of Gun "Yoda" f 11 Till Salu
e.Big Steady Chex ue.Pepinics Master

Pepper.jpg

664.jpg

625.jpg
 
Sv: Bildtråd 2011

Haha! Så galet det kan bli! Ser ut som en dam i uttrycket tycker jag! :p
Väldigt vacker i vilket fall som helst!
 
Sv: Bildtråd 2011

Det var väl för att jag hängde på honom en massa blommor :angel:
Han är ganska maskulin IRL jag lovar :D

Men han är en snäll pojke och det syns i ögonen :love:
 
Sv: Bildtråd 2011

Det var inga fel på din krans Wranglan. Jätte fin den med!! Huvudsaken är att det är blommigt och grönt på midsommar =P.

Och när jag satt och band ihop denna grej funderade jag lite lätt på varför inte det skulle gå att lägga ner sig och göra lagerkransar till tävlingar och binda i den blå/gula rosetten så den sitter fint i kransen... Naturen har mycket att tillgå, och med några inköpta snittblommor som gör den mer exklusiv så.. Billigt och ger ändå något ordentligt som visar "här är jag och jag vann min klass" .... :p:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2
Svar
37
· Visningar
2 357
Senast: Tonto
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
17 624
Senast: fio
·
Övr. Hund Blev inspirerad av valpbilderna i uppdateringstråden och tycker att vi borde visa hur våra hundar såg ut som plutte-valpar och sen hur...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 584
Senast: Troll
·
Bukefalos Jag kan inte följa en tråd för att jag har trådskaparen på Ignorera. Jag har manuellt valt att följa tråden men får inga notiser när nya...
Svar
10
· Visningar
438

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp