Bukefalos 28 år!

Bildtråd 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2011


Mina hästar, som är tokigt galna!! :D
 
Sv: Bildtråd 2011

Jag hittade honom av en slump, på ett märkligt ställe långt ut i skogen.. :D Han var ökänd för att vara "Farlig" så jag tyckte det var bäst att rädda honom.. Han brukade vara i trädgården, stackarn.
:angel:
 
Sv: Bildtråd 2011

31998647.jpg


Bjuder på en vinterbild på min foderhäst sedan 3 månader tillbaka, en appis på hela 6 år. :love:

Taggar inför nästa vecka då sadel och pad kommer hem i brevlådan, woho!
 
Sv: Bildtråd 2011

Hon tackar! :bow:
Här kommer ett par till..

32058434.jpg


32058435.jpg


Var tvungen;)
32058438.jpg


Och en bonusbild på några av kompisarna
32058441.jpg
 
Sv: Bildtråd 2011

Åh vad jag blev ledsen när han försvann, då han då var den (ur mitt
perspektiv) bästa kandidaten för betäckning... Han var så! fin!
 
Sv: Bildtråd 2011

Han var verkligen fin!

Har tyvärr inte träffat honom in person men jag har sett honom på några shower.
Gina, på bilderna ovan, är fortfarande hos sin uppfödare, där jag rider. Alltså Coco's (Equinox LB's) ägare.
 
Sv: Bildtråd 2011

Tack!:) Riktigt nöjd med min första uppfödning.
 
Sv: Bildtråd 2011

DSC_5400.jpg


Världens härligaste prins idag på ett litet myspass på ridplanen som nu är täckt med snö efter att det kom 3 decimeter igår natt! :cool: Man kan ju även notera den härliga pälsen har han, småsvettig och lite lurvig! Häääärligt! Även finmössan är på, det var ju trotsallt minusgrader ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2
Svar
37
· Visningar
2 357
Senast: Tonto
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
17 623
Senast: fio
·
Övr. Hund Blev inspirerad av valpbilderna i uppdateringstråden och tycker att vi borde visa hur våra hundar såg ut som plutte-valpar och sen hur...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 583
Senast: Troll
·
Bukefalos Jag kan inte följa en tråd för att jag har trådskaparen på Ignorera. Jag har manuellt valt att följa tråden men får inga notiser när nya...
Svar
10
· Visningar
437

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp