Bukefalos 28 år!

Bildtråd 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2011

härliga bilder ni har lagt in:)
här kommer några från mig,

32034053.jpg
[/url][/IMG]


32034054.jpg
[/url][/IMG]

32034052.jpg
[/url][/IMG]

Råa;)

SHIT vilken snygging du fått tag på! :love:Jätteglad för din skull! :)
 
Sv: Bildtråd 2011

host host:o nu får jag ju erkänna, eftersom jag är bortskämd som en fjortis fast jag är en humm:crazy: en förtis, så när jag fick ta bort Tussa och Stina för ett år sen ungefär, så i samma veva hörde ägaren till Inka av sig till morsan och undrade om hon fortfarande var intresserad av Inka för morsan hade redan pratat med ägaren om att blev det inte något på travet så skulle han höra av sig, Så det är morsan som äger henne, men jag försöker sno henne så fort jag får en möjlighet:D(vi har ju stallet ihop på gården jag bor på, så det är ju inte så svårt)
Råa;)
 
Sv: Bildtråd 2011

Men snygg ändå! Herregud! Ni får träna så får ni komma på tävlingar framöver :D Hon kommer dra alla blickar till sig så snygg som hon är :D
 
Sv: Bildtråd 2011

Vad är det för stam på den? För skäck är väl normalt ingen färg som finns hos kallblodstravare eller?
 
Sv: Bildtråd 2011

åh, i somras jobbade jag i stallet där pia hulteby står och hon fick det sötaste fölet jag någonsin sett :love::love:
 
Sv: Bildtråd 2011

Precis! :D Har inga bilder på den här datorn på en av hästarna jag haft - fjording/islandskorsning. Gammelgubbe och tjock :love:
 
Sv: Bildtråd 2011

Det här är min skyddsling, äger honom inte men tar hand om honom som min egen då ägarn har fler hästar än han hinner med.
En ardenner valack på 4 år som jag ska rida in under våren, kommer endast att användas som skogsmulle men utbildas så långt hans fysiska begränsningar tillåter i western.

32053561.jpg
 
Sv: Bildtråd 2011

Men fy så söööötttt:love:
Samma pigga uppsyn som min lilla Chili.

Måste ut och ta lite bilder i helgen ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2
Svar
37
· Visningar
2 357
Senast: Tonto
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
17 624
Senast: fio
·
Övr. Hund Blev inspirerad av valpbilderna i uppdateringstråden och tycker att vi borde visa hur våra hundar såg ut som plutte-valpar och sen hur...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 584
Senast: Troll
·
Bukefalos Jag kan inte följa en tråd för att jag har trådskaparen på Ignorera. Jag har manuellt valt att följa tråden men får inga notiser när nya...
Svar
10
· Visningar
438

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp