Bildtråd 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2011

kl

Slänger in en bild på min pålle, nu siktar vi på tävling i april, trail in hand och ev också showmanship at halter. Den här gången ska JAG inte göra bort mig så vi får en placering ;)

P1227327.jpg



Slänger även in en bild på när han tar dödsgrepp på ridhästen :D

bus4.jpg


bus3.jpg


bus5.jpg
 
Sv: Bildtråd 2011

Ja du det kan man undra!
Det är en ponny jag fick när jag bodde i Åre, som sällskap till min vita som jag hade med mig dit under det året.
Sedan flyttade jag hem i somras och då fick såklart båda följa med. Nu går dom på lösdrift tillsammans med nästan 50 andra hästar så jag har egentligen ingen användning för den lille längre.

Men han får gå kvar tills jag hittar nån annan som vill ha honom :) Och om jag då ändå har honom så ska han naturligtvis ut på olika saker, tex westerntävling ;)

I höstas ställde jag honom första gången i western trail in hand. Dock glömde jag bort ett moment i mönstret så vi blev diskade. Annars hade vi troligen fått en placering som inte ens var sist, enligt protokollet *rackarns*
 
Sv: Bildtråd 2011

Jag kände att det hängde mellan paint eller tinker, så då måste det väl vara det sistnämnda?! :D
 
Sv: Bildtråd 2011

Här kommer en bild från min allra första barbackatur på Enya;



Var alldeles underbart, solen i ansiktet och världens bästa häst:love:
 
Sv: Bildtråd 2011

Vi var till ridhuset på medlemsträning, tyvärr är det inte så många som verkar vilja vara med,men man ska inte klaga vi fick ju hela ridhuset för oss själva:D;)

Nu blir det bildbomb!

32049059.jpg


32049056.jpg


32049060.jpg



32049103.jpg


32049051.jpg


32049057.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2
Svar
37
· Visningar
2 316
Senast: Tonto
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
17 272
Senast: fio
·
Övr. Hund Blev inspirerad av valpbilderna i uppdateringstråden och tycker att vi borde visa hur våra hundar såg ut som plutte-valpar och sen hur...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 261
Senast: Troll
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
3
· Visningar
710
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp