Bukefalos 28 år!

Bildtråd 2014

Åh modigt! Jag skulle aldrig våga hoppa i westernsadel :eek: Men gött, då är det bara @sthu kvar att övertala


Förr vågade jag hoppa, jag har bara alltid varit dålig på det! ;)
En fd chef försökte en gång övertala mig att skola en galopphäst över häckar, jisses vad jag blåvägrade! Tur att vi stötte på en hinderjockey som var mer lättövertalad! ;P
 
Min toka idag... ignorera hur j*kla illa en annan sitter :eek: Såg vad tränaren har att tjata på en på söndag med :arghh:

DSC_2426.jpg


DSC_2447.jpg


DSC_2489.jpg
 
Min toka idag... ignorera hur j*kla illa en annan sitter :eek: Såg vad tränaren har att tjata på en på söndag med :arghh:

DSC_2426.jpg


DSC_2447.jpg


DSC_2489.jpg

Men jäklar så fint din toka går! hon ser ut att jobba igenom kroppen riktigt fint, och det är en skaplig rumpa att få in under kroppen. bra jobbat!

Det ser ut som att du, precis som jag är ostadig i din sits. Du sitter olika på alla bilder, så du behöver "bara" hitta hem i den känslan som är den mer lodräta..

// hon som är sned, vind och borttappad i alla led och bara sitter kvar för att hästen går sidledes för att hålla ryttaren kvar... ;)
 
Dåligt med bilder här tycker jag ;)

Ett par från helgens tävling, riktigt så fet är jag inte :rofl: Såg sedan på bild att inte smart att ta en skjorta i over size :banghead: :D

dsc_2523_54219186ddf2b369614bfca6.jpg


dsc_2699_542192619606ee31e9eec140.jpg


dsc_2713_542192972a6b22a9d074afc5.jpg
 
I huvudet ja :p
Jag var ute på annat den helgen, men den 19 blir det Ulricehamn! Måste bara få besked av ansvarig hur mycket jag ska betala egentligen..

Filmade lite idag, får väl se om jag vågar lägga ut en tuss
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
628
Senast: Lady_S
·
Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
328
Senast: Entourage
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mycket personlig presentation av att leva med social fobi/ panikångest och hur NN hamnade som anställd på Arcus. Förmiddagen avslutades...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: IngelaH
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
862
Senast: Nova123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Valp 2024
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp