Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Aah, detsamma. Och du (ni) är så välkomna (om det är hem till mig du menar). Säger ni till i förväg så kanske det till och med kan finnas kakor och bubbel (och i min värld finns det ingen som säger nej till kakor och bubbel... så det så :angel: ). Pallra dig till hit så vi får umgås helt enkelt!
 
Sv: Bildtråd nr 6!

Jag säger definitivt inte nej till kakor och bubbel! :D Jag kommer dyka upp när jag befinner mig i Götet och du är hemma! :p (himla typiskt att du inte är hemma nästa vecka ju! )
 
Sv: Bildtråd nr 6!

dsc-0690.JPG
[/URL][/IMG]
 
Sv: Bildtråd nr 6!

efter att ha suttit i bilen i 70 mil idag tog jag och en kompis och gick ut på cruisingen här i stan.

942304_10152305445975400_1737028268_n.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 6!

wow! taylor swift lookalike gaaaaalet mycket :O Otroligt snygg! :)

Jag fick över en kär vän som färgade håret på mig! Blev en aning mörkare, väldigt nöjd! :)

5cc0328ac53111e2890a22000a1fbc9a_7.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 6!

Tack, vad gullig du är! Dock vet jag inte om jag tycker att jag är lik henne, men du är inte den första som säger det. Och det är ju alltid fint att höra att man är lik en snygg kändis, haha :p:D

Så fin du blev i håret! Supersnyggt!
 
Sv: Bildtråd nr 6!

Hehe ja det är ju inte fel att vara lik en kändis, hade gärna själv varit det! ^^ På denna bild var du iaf identisk med henne ;)

Och tack själv rara du! :)
 
Sv: Bildtråd nr 6!

Snygging! och jag ääääälskar din tröja (lite halv galen i mustascher)

kl*
Senaste på mig, fick bli mössa då denna staden är så otroligt blåsig:p

b510ad9cc54111e2982f22000a9f3c23_7.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 6!

Jag älskar också mustascher! :D Brorsan köpte den till mig i Skottland och av syrran fick jag strumpor för lite sen med mustascher :D Haha.


Vad fin du är!
 
Sv: Bildtråd nr 6!

Har ju en mustasch tatuering på vänster pekfinger, samt en mustasch tvålpump, mustasch disksvampar samt disktrasor och servetter med mustascher på :angel:
Min sambo tycker dock jag ska "lugna mig lite" :o
 
Sv: Bildtråd nr 6!

Haha, mustascher som är så fint! :D

Jag har en tygkasse som en vän gav mig, en t-shirt till med massa mustascher(från gina, asfin! :D) och så världens snyggaste profilbild på fejjan med mustasch! (dock inte just nu, men åh vad den hängde med länge. Så gött är det! haha)
 
Sv: Bildtråd nr 6!

*kl*

Jag kapade av håret lite idag och passade därför på att fotografera mig själv.
(Men ni kan vara lugna, efter att efter-bilden togs så har jag jämnat till det lite, så det ser bättre ut nu)
18168_1369591519.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej, jag är helt ny på forumet som jag hittade av en slump. Verkar vara en trevlig stämning med ärliga människor. I försök om att hålla...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
21 485
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 947
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 440

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Lunchtips till "matlådehatare"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp