Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Här kommer en bild på mig och min allroundhäst. Min sits är inte den bästa men Bartok kändes mycket fin här.
i50854413._szw1280h1280_.jpg.jfif
 
Senast ändrad:
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Gud vilken fin pålle, helt i min smak! Ska vi byta ett tag? :d :D


Här kommer nyaste bilden på mitt åbäke... Men när kortet togs så stod det gymnastikhoppning på schemat...

P4080008.jpg
 
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Det tror jag också. Men på något sätt så känns det som om att det har gått lite framåt för er? :)

det ser dock inte lika illa ut på filmen tycker jag men jag jobbar på :P

framåt går det väl men det är nog mest för att jag har slutat bry mig när jag rider. jag bara rider så får det gå som det går och det funkar tydligen :D
 
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Nu har tråden passerat 2000 inlägg med råge så jag låser den. Starta gärna en ny.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 151
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 048
Senast: Fiorano
·
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
231
Senast: Lillefrun
·
Tävling Vet att det finns en gammal tråd om detta, men det kan väl vara kul att starta upp en ny😉 Så, vad är det sjukaste/värsta som ni sett...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 839
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Vad gör halvblodsägare?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp