¤Billigt täcke¤

X

Xela

Hejsan!
Just nu letar jag tävlingstäcke till min C-ponny och skulle vilja hitta ett svart fleecetäcke med guld eller gul kant. Vart kan man hitta ett sådant för ett vettigt pris? Exklisiv tycker jag har ngt för dyra täcke.
(Jag ska själv sy på front och sånt, därför letar jag ett billigt)

Aja, inga dumma kommentarer om detta nu, utan vill bara ha lite hälp! :D
 
Sv: ¤Billigt täcke¤

Hejsan!
Just nu letar jag tävlingstäcke till min C-ponny och skulle vilja hitta ett svart fleecetäcke med guld eller gul kant. Vart kan man hitta ett sådant för ett vettigt pris? Exklisiv tycker jag har ngt för dyra täcke.
(Jag ska själv sy på front och sånt, därför letar jag ett billigt)

Aja, inga dumma kommentarer om detta nu, utan vill bara ha lite hälp! :D

Hehe du har ju redan hittat ett :rofl:
 
Sv: ¤Billigt täcke¤

B*rjes har något fint fleecetäcke, minns att de är svart, men minns inte färgen på kantbanden tyvärr. Kostar ju undrer 200 kr tror jag iaf .. *Dåligt minne*
 
Sv: ¤Billigt täcke¤

Jag har ett svart fleecetäcke från börjes, och kanten är i guld, så...
 
Sv: ¤Billigt täcke¤

Då förstod du vilket jag menade iaf = ) Tur jag itne va helt ute och cyklade! Är täckt bra osv då ? Håller de i tyget ?
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Häromdagen parkerade jag utanför min vanliga affär. Stod en större bil/buss i ena luckan bredvid. Lucka på andra sidan var tomt...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
12 587
Senast: Milosari
·
Utrustning Ni som har Himalaya täcken hur är de i kvalitén? Vilka sorts hästar passar de till? Behöver ett regntäcke till min fjording och hittade...
2
Svar
20
· Visningar
2 703
Senast: zingoo
·
Äldre Letar lite eftersom min pojkvän nämnde det. Jag har haft tankarna på att sy egna vantar, då blir det ju i fleece eftersom det är enklast...
Svar
4
· Visningar
1 341
Senast: sky_fly
·
Ekonomi & Juridik Det finns säkert en del trådar om det, men "orkar" ärligt inte leta.. ;) Jag är sjukpensionär på 75%. Hitta ett jobb på 25% är...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
18 056
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp