Bukefalos 28 år!

Blir alldeles yr...

Sv: Blir alldeles yr...

*lån*

Tycker inte alls det är bra att funktionen som gör att man ser vilka trådar man svarat i är borttagen!

Inte jag heller! Struntar blankt i färgerna men denna funktion var ju så himla bra. Trodde det var något galet så jag gick in här och läste.
 
Sv: Blir alldeles yr...

Jag skulle precis kommentera samma sak. Jag tycker att det är jättebra när det går att se vilka trådar man svarat i direkt!
 
Sv: Blir alldeles yr...

Jag tycker att det är supersnyggt nu! Rent liksom och vist är det sommar i den med. Tänk på en sommarhimmel eller vattnet i en badsjö ;)

Hoppas bara att utformningen blir kvar ett tag nu.
 
Sv: Blir alldeles yr...

Gunnar, nu gör du för mycket konstiga saker. Grönt och blått är inte så snyggt tillsammans som du vill tro (subjektiv värdering). De nya, gröna "ta mig till det senaste inlägget"-knapparna är inte nice! Känns konstigt när pilen är på det hållet, även om det är mer rätt. Känns mer som forumstandard att de pekar åt höger dock.
"13-år"-testen som står ovanför loggan är inte snygg, varför är den royalblå, och varför är loggan röd?

Nu ska vi se... var det nåt mer jag retade mig på..? :devil:

Nej, alltså, jag kan verkligen inte leva med de gröna "ta mig till det sista inlägget"-knapparna. De är verkligen inte fina på något sätt, och skulle inte ha varit även om forumet matchade dem.
 
Sv: Blir alldeles yr...

Att du endast ogillar en av tiotalet utbytta knappar ser jag som positivt :)
 
Sv: Blir alldeles yr...

Nu har jag bytt ut den knappen du inte gillade. Vad jag vet har de dessutom alltid pekat nedåt.
Du har helt rätt i att 13 års texten i loggan inte är särskilt snygg. Jag har inte planerat att behålla den så länge.
Många med mig verkar tycka att de färger som finns på sidan nu är rätt trevliga, hyffsat vilsamma för ögonen samtidigt som de inte är för tråkiga.
Det är dock inte helt omöjligt att jag minskar ned ytterligare lite på det blå. Något som är vad jag redan gjort när det gäller en hel del knappar/ikoner.
Jag tackar dock för alla synpunkter jag får in både från dig och andra.
 
Sv: Blir alldeles yr...

Färgerna tycker jag är behagliga att titta på. Men annars tycker jag att Buke har blivit för plottrigt. Nästan lika jobbigt att läsa och hitta på som Aftonbladets hemsida. Forumdelen försvinner nästan när högerkolumnen är så bred. Jag inser att du måste ha annonser här för att finansiera Buke, men kan det inte räcka med att man måste se annonser om dammsugare, ägglossningstest etc i överkanten? Då kanske högerkolumnen kan få bli smalare igen och forumdelen får mera plats?
 
Sv: Blir alldeles yr...

Nu är det alldeles för "vitt" och gränslöst mellan de olika fälten = me not like :cool:
 
Sv: Blir alldeles yr...

Jepp, nu flimrar det framför ögonen igen. Ett elände för oss med brytningsfel och glaskroppsavlossningar.
 
Sv: Blir alldeles yr...

Jepp, nu flimrar det framför ögonen igen. Ett elände för oss med brytningsfel och glaskroppsavlossningar.

Hm, nu vet jag i och för sig inte om det hänt något på de fem minuterna som gått sedan du skrev det här inlägget, men jag har inte några problem med färgerna, trots brytningsfel.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Via omvägar har vi återigen blivit inbjudna till samkväm över jul med mina föräldrar. Den direkta kontakten är nämligen i stort sett...
2
Svar
31
· Visningar
3 214
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Det här dyker upp med jämna mellanrum på forumet. Vi är flera som har eller har haft fobier, både vanliga och ovanliga. Så, har du en...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
9 923
Senast: Enya
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 486
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
458

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp