Bra budget-hotell i Stockholm? =)

strawberrysylt

Trådstartare
Jag, min mamma och hennes sambo ska åka till Stockholm i september för Lidingöloppet. Vi vill gärna ha tips på bra hotell o vandrarhem, gärna i 250-300 kronor per natt o person-klassen. =) Jag antar och hoppas förresten att det ska gå lätt att ta sig kollektivt till Lidingö? =) Vi tar även också gärna emot tips på bra restauranger då både mamma och hennes sambo fyller år då vi kommer vara där =D

//r
 
Kolla STF, de har flera vandrarhem i Stockholms innerstad, bla på Gärdet och Söder. Vet dock ej prisklassen.
 
Jag, min mamma och hennes sambo ska åka till Stockholm i september för Lidingöloppet. Vi vill gärna ha tips på bra hotell o vandrarhem, gärna i 250-300 kronor per natt o person-klassen. =) Jag antar och hoppas förresten att det ska gå lätt att ta sig kollektivt till Lidingö? =) Vi tar även också gärna emot tips på bra restauranger då både mamma och hennes sambo fyller år då vi kommer vara där =D

//r

Har ingen koll på vandrarhem men för kollektivtrafik kolla på lidingöloppets hemsida, där finns alldeles säkert tips och råd om hur man tar sig till och från startplatsen från Stockholm.
 
Mosebacke hostel har jag bott på några gånger, de är billiga beroende på vad ni bokar. Ligger mellan medborgarplatsen och slussen så finns bra tunnelbaneförbindelser :)
 

Liknande trådar

Mat Ska snart upp till Stockholm för en jobbgrej och ska bo på hotell Birger Jarl. Är helt lost inom restaurangvärlden i Stockholm så nu...
Svar
10
· Visningar
945
Senast: Mineur
·
Mat Ska bo en natt i Stockholm och gå och äta middag någonstans. Ett stopp på vägen på en längre resa med en övernattning och jag är ensam...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 486
Senast: tornblomma
·
Fritid Min sambo fyller jämnt och jag skulle vilja ta med honom på en weekend någonstans i vårt avlånga land. Jag tänker mig september, och jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 595
Senast: Voeux
·
Äldre Jag och sambon ska ha en barnfri helg och äta på restaurang i Stockholm . Det är nu helgen som kommer (21-22). Vi ska äta på Gondolen...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 493
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp