Bukefalos 28 år!

Buffy the Vampire Slayer

Jaa! :D

Ohoh, en till fråga!

Är Cecily och Helfrek samma person eller har de bara använt samma skådespelare??
Ja, det är nog tänkt i alla fall att de är samma person, men det var kanske inte planen från början. I senare serier blev det bekräftat att Halfrek jobbade den kvällen och hade ihjäl alla som hade skrattat åt Williams poesi.

"Joss Whedon and Kali Rocha have both stated that, in their minds at least, Halfrek and Cecily were indeed the same entity."

Jag har alltid utgått från att det är samma person, men det gjorde mig lite förvirrad eftersom Cecily är så himla elak mot honom i flashbacken då när han läser sin poesi, men å andra sidan så säger hon ju "you're beneth me" (=han är "bara" människa"?) och sen när de träffas så är det ju lite spänt :)
 
@SoffiProppi Ja det finns hellmount här o där men vissa är mer aktiva än andra och den i sunnydale är mycket aktiv.
När Cordelia önskar bort Buffy så är hon slayer vid något annat hellmounth som behövde Buffy mera
 
Alltså, jag älskar dig och dina GIF's! Och sen älskar jag dig lite mer när jag ser att du är från Tardis :D

tumblr_n0zl0xfSwP1tp1wolo1_500.gif

(har nu letat i typ 30 min efter en GIF där Spike säger "You're not a schoolgirl. You're not a shop girl. You're a creature of the darkness, like me." men hittade den inte :( Denna får duga :D )

Aww tack :D Och om du slutar gilla mig så vet du vad som händer:

e0feea891dd558acefad7cf5f0f649ad.jpg


:D
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 405
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 470
Tjatter Påskharen sprang vilse och missade Secret Easterbunny - så jultomten hojtade till från sin bastkjolssemester och erbjöd sig att köra en...
13 14 15
Svar
295
· Visningar
18 100
Tjatter Då var det väl dags att - som utlovat -dra igång årets upplaga av Secret Santa! :D Här kommer en genomgång av reglerna, så att både...
36 37 38
Svar
740
· Visningar
39 061
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp