Bukehästar vi minns

Minns också Stella och Storm. Vart tog de och ägaren vägen? Otroligt fina var de 😍
Stella dog när Storm var sex månader gammal och jag tappade allt intresse för hästar dagen Stella dog. Storm gav jag bort när hon var 4 år till stuteriet där hon föddes, där var hon var tävlingsponny till ägarens dotter ett tag och sen lånades sedan ut och såldes till ny ägare.
 
Stella dog när Storm var sex månader gammal och jag tappade allt intresse för hästar dagen Stella dog. Storm gav jag bort när hon var 4 år till stuteriet där hon föddes, där var hon var tävlingsponny till ägarens dotter ett tag och sen lånades sedan ut och såldes till ny ägare.

Tack för uppdateringen. Så sorgligt, hade missat detta helt. Förstår verkligen att du tappade intresset när det blev sådär.
 
Forutom de som redan namnts minns jag en annan bukeanvandare som tranade mycket frihetsdressyr och tog en massa helt fantastiska bilder som var valdigt valkomponerad - tror hon ofta kladde upp sig i lite trollska klader sjalv for att bygga miljon?
Stor brun/svart rejal hast med mycket man tror jag? Kallblodstravare?

Nagon som minns?
 
Forutom de som redan namnts minns jag en annan bukeanvandare som tranade mycket frihetsdressyr och tog en massa helt fantastiska bilder som var valdigt valkomponerad - tror hon ofta kladde upp sig i lite trollska klader sjalv for att bygga miljon?
Stor brun/svart rejal hast med mycket man tror jag? Kallblodstravare?

Nagon som minns?
Var det inte ett ekipage som tidigare red engelsk dressyr?
Vill minnas att någon användare visade gamla bilder på kandar och grejer "från tiden då vi fortfarande red med utrustning" hette det typ. Kan hästen en nicket ha varit nåt i stil med nånting-nånting "pink"..?
 
Jag tänker på ett kolsvart sto som hette Jolie eller liknande? Tror ägaren hade avkommor efter henne om jag inte minns fel. Tyckte hon var så vacker. Tror det var mycket fullblod i henne. Kan mycket väl vara så att ägaren fortfarande är aktiv här och hästen dyka upp på bilder fortfarande, men jag tittar inte runt så mycket här längre.

Alla @Bison s fina hästar.
 
Forutom de som redan namnts minns jag en annan bukeanvandare som tranade mycket frihetsdressyr och tog en massa helt fantastiska bilder som var valdigt valkomponerad - tror hon ofta kladde upp sig i lite trollska klader sjalv for att bygga miljon?
Stor brun/svart rejal hast med mycket man tror jag? Kallblodstravare?

Nagon som minns?
Du tänker inte på ardenner/frieserkorsningen Walther?
 
Jag tänker på ett kolsvart sto som hette Jolie eller liknande? Tror ägaren hade avkommor efter henne om jag inte minns fel. Tyckte hon var så vacker. Tror det var mycket fullblod i henne. Kan mycket väl vara så att ägaren fortfarande är aktiv här och hästen dyka upp på bilder fortfarande, men jag tittar inte runt så mycket här längre.

Alla @Bison s fina hästar.
@Mitrolle. Hon har kvar Jolie
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 265
Senast: Praefatio
·
  • Artikel
Dagbok Den bättre känslan inombords som jag började känna i början av mars har hållt i sig. Det känns som att det har ljusnat - både om dagarna...
Svar
1
· Visningar
884
Senast: _Taggis_
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 260
Senast: QueenLilith
·
Äldre Bryter av novembermörkret med en smått ytlig och somrig tråd. Jag sticker på längre semester över jul och nyår till tropiskt klimat, och...
2
Svar
31
· Visningar
2 342
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Diarré
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp