Bukehästar vi minns

Mirre

Trådstartare
Blev lite nostalgisk nu på morgonen och tänkte att en sådan här tråd vore roligt. Vilka hästar tänker ni på som gett extra stort intryck?
Jag tänker framförallt på fina Fatima
Den ursöta ponnyn Poppe kaninöra, så söt med sina lurviga öron.
Van Remo och Stella, så fina båda två
 
Ja, Ninja! Det var en så underbar del av Buke, hur ryttaren bara ÄLSKADE ridskolehästen. :love:

Så klart Stella och Storm, och de där dressyrhästarna på F från Skåne (?) vars uppfödare/ryttare gjorde ett helt otroligt jobb med att få fram förstklassiga SWB.
 
Malin' kittels beridares(om jag inte tänker fel) fina dresssyrponny som jag inte kommer ihåg namnet på och kmr ej ihåg hennes bukenamn heller 🙈
 
Har alltid tyckt att @parellikusken kallblod var så vacker :heart
Det var han. ❤️
PICT0066.JPG
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: Praefatio
·
  • Artikel
Dagbok Den bättre känslan inombords som jag började känna i början av mars har hållt i sig. Det känns som att det har ljusnat - både om dagarna...
Svar
1
· Visningar
884
Senast: _Taggis_
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 253
Senast: QueenLilith
·
Äldre Bryter av novembermörkret med en smått ytlig och somrig tråd. Jag sticker på längre semester över jul och nyår till tropiskt klimat, och...
2
Svar
31
· Visningar
2 342
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp