Bukeklockan

Sv: Bukeklockan

För att du ska ha något att fråga om :D Min går i alla fall rätt.
 
Senast ändrad:
Sv: Bukeklockan

Min bukeklocka gick rätt direkt. :) Eller ja, jag var ju inte uppe kl 3 på natten... men morgonen efter så gick den rätt. Och gör så fortfarande.
 
Sv: Bukeklockan

Jag blir galen :mad:. Är man inloggad så är det vintertid och är man utloggad så är det sommartid :confused:


Bara för att jag känner sådan sympati för dig så ska jag berätta hur du kan åtgärda problemet :rofl:

Kolla i din kontrollpanel och sedan på "redigera alternativ". Där klickar du i vilket alternativ du vill ha för just sommar/vintertid.

Jag hoppas att detta löser ditt problem för det går inte ha en förvirrad gammel på forumet ;)
 
Sv: Bukeklockan

Bara för att jag känner sådan sympati för dig så ska jag berätta hur du kan åtgärda problemet :rofl:

Kolla i din kontrollpanel och sedan på "redigera alternativ". Där klickar du i vilket alternativ du vill ha för just sommar/vintertid.

Jag hoppas att detta löser ditt problem för det går inte ha en förvirrad gammel på forumet ;)
Men jag har ju automatisk inställning av sommartid :crazy:...........å ändå blir det så här
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har försökt 285778496578 gånger nu att förnya prenumerationen på vårt playstation plus. Men det går bara inte! Varenda jäkla gång...
Svar
1
· Visningar
291
Senast: Mirre
·
  • Artikel
Dagbok Jag är mer eller mindre på dåligt humör jämt. Min to-do-lista känns som en kravlista. Jag känner mig som en human doing i stället för en...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 020
Senast: Tonto
·
Kropp & Själ Jag förstår inte hur universum har gått sönder så totalt, att inget i mitt liv kan funka. Vad gör jag för fel? Varje gång jag ska resa...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 031
Senast: Elo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så blev det luciamorgon, med luciatåg på TV och massor av luciatåg, runt om i städer, kommuner och facebookflöden, trots att spam om...
Svar
3
· Visningar
451
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp