Bukeöden vi minns – så gick det sen

Kommer ihåg en del från när man började hänga här. Reperis var det inte en import från början? Hade för mig att tjejen red en riktigt häftig ponny innan som hon hoppade högt med :)

Ja just det! Va hette den ponnyn? Hoppade jättehögt och så stod det "Go *namn*" Babe? Nä...
 
Den stora röda? Figurerar i samma tråd som mig om -10 eller du kanske menar tidigare häst :)

Kommer ihåg den övervuxna connemaran. Kommer inte ihåg hur det gick men kände igen nicket TS postade för ett tag sedan om hästlivet i australien :)

Kommer ihåg en del från när man började hänga här. Reperis var det inte en import från början? Hade för mig att tjejen red en riktigt häftig ponny innan som hon hoppade högt med :)
Jo det var Lets go Babe! Glömmer aldrig de många filmerna/bilderna hon postade :)
Först hette hon Dark Iris, men ändrade nick till Reperis.

Hoppsan, svaret hade visst redan kommit.
 
Här fanns ett nick jag funderat på ibland, Hopp o galopp eller något liknande hette hon. Hon hade bl a en polsk import, skimmel, som även var inkörd har jag för mig. Något hände med den, tror den fick tas bort? Hon hade även ett sto efter Alcatraz tror jag. Inte sett till henne på länge.
 
Minns hästen med det helt omöjliga sadelläget/ryggen. Och ryttaren gjorde ett så sjukt bra jobb med hästen trots dess exteriör.
En skimmel eller möjligen en skäck?

Vet inte om det var den som sprang ut på nån rullstensås (?eller dylikt?) och gjorde illa sej i tassarna? Minns jag galet? :o
 
Jag minns en tjej som hade nagon svar (muskel?)sjukdom som gjorde att hon emellanat var helt kraftlös. Hon hade en skimmel, en PRE eller lusitano, och en mörkbrun ponny. En blogg hade hon ocksa. Henne tänker jag pa ibland.
 
Jag minns en tjej som hade nagon svar (muskel?)sjukdom som gjorde att hon emellanat var helt kraftlös. Hon hade en skimmel, en PRE eller lusitano, och en mörkbrun ponny. En blogg hade hon ocksa. Henne tänker jag pa ibland.
Åh henne minns jag också. Tror hästen hette Girasol, om det är den jag tänker på.
 
Minns hästen med det helt omöjliga sadelläget/ryggen. Och ryttaren gjorde ett så sjukt bra jobb med hästen trots dess exteriör.
En skimmel eller möjligen en skäck?

Vet inte om det var den som sprang ut på nån rullstensås (?eller dylikt?) och gjorde illa sej i tassarna? Minns jag galet? :o
@Nominous var det inte du som hade skäcken med det särpräglade sadelläget? :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp