Bukefalos 28 år!

Bukes fotoutmaning!

Jag har också en idé. Måste bara tänka lite till för att komma på hur jag ska få till den!
 
Vi firar ju inte halloween, så jag känner mig helt tom på ideer. Får kanske återkomma nästa vecka.
 
Vi firar ju inte halloween, så jag känner mig helt tom på ideer. Får kanske återkomma nästa vecka.

Samma här! Halloween är en icke-högtid för mig, alltså kommer det inte finnas något alls som relaterar till det här hemma. Får se hur jag gör...
 
Jag kan nästan tycka att All helgona också kan få vara med i veckans tema? De två högtiderna hör ju ihop liksom. Eller?

Vi "firar" inte heller halloween direkt. Brukar karva pumpa mest för att det är kul. Dottern ska på halloweendisco på dagis imorrn så hon ska vara utklädd då, men hon ska inte få gå och tigga godis.
 
FYI. Det är vääääääldig svårt att fota det man har tänkt ibland. Jag riggade allt som jag tänkt och sen kom det en treåring som kastade sig på sängen (min kuliss), tog rekvisitan och hojtade "ta kort på mig med den mamma!!" :D Jäkla linslus :love: Tror jag fick till ett par läckra bilder på henne som bonus ändå. :)
 
Jag kör först ut igen (det gör jag mest för att jag annars lär glömma att posta :p)

Egentligen skulle jag bara fota solnedgången, men när jag kom hem upptäckte jag att jag tydligen inte var ensam på stranden! :nailbiting:
10659213_10154833605665061_5772568275062944707_n.jpg
 
Om jag inte får ett energiryck och orkar sätta mig och redigera sen så blir det ingen bild från mig den här veckan. Jag har varit ensam med dottern hela veckan och har åkt på nån jävla förkylning nu också så varken inspirationen eller orken är på topp :down:
 
Det blir tyvärr inget bidrag från mig den här veckan, bestämde mig i sista sekund att plan A innebar att vara lite mer creepy än jag ville vara (fota här i grannskapet på Halloween) och hann inte ta fram en plan B.
 
Inget bidrag från mig heller, men nu är snart värsta tentaveckan över så nästa tema vill jag vara med :)

Vad blir det, vad blir det? :D :bump:
 
Jodå, jag har precis kommit hem från jobbet, temat kommer så fort jag bestämt mig för vem som ska få äran att hitta på tema tills nästa vecka ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp