Bukefalos 28 år!

Buketräff i Skaraborg?

Sv: Buketräff i Skaraborg?

Åh ja just det. Fick ju skämmas för jag inte kunde stammen på min ardenner. E. Flatent UE Ropal.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

*KL*

Åh, är så sjukt ledsen att jag inte kunde närvara, men planerna fallerade helt här hemma. :( Nästa gång måste jag vara med. Buke-träff är ju så kul. :)
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Och tack alla ni för en trevlig träff!

Det får vi allt göra om. Där var allt nån ide om det.

Ptr
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Tack så himlans mycket för en trevlig dag igår. Lyckades med något jag ALDRIG någonsin lyckats med i Sverige innan trots sol :D

1001762_10151800346062932_685305282_n.jpg


Förvisso rödare IRL.. gör tokont, fint bh/linneband har jag med :D

Fick även J att skaffa buke nu med ;)
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Jag fick också ändrade planer i sista minuten, men hoppas på fler tillfällen! Låter som att ni hade trevligt :)
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 929
Senast: Habina
·
Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 033
Senast: Halona
·
Kropp & Själ En person jag känner har drabbats av ME (vi kan kalla hen K) K är myndig, bor hemma. Har autism vilket förvärrar sjukdomen. K:s högsta...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 344
Senast: TinyWiny
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 296
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 37
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Kyltäcke/ kylfilt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp