Buketräff i Västerås!

Status
Stängd för vidare inlägg.

ainasoja

Trådstartare
Nu börjar vi närma oss augusti månad och dom flesta har väl stökat klart med semstrar, husrenoveringar och fölningar :D

Ska vi ta en Buketräff i augusti ? Söndagen den 14/ 8?

Eller passar det bättre med en vardag?

Nu ska jag vara krånglig för jag ska på darttävling i Karlstad 5, 6, 7/8 men allt efter det passar mig bra!
 
Sv: Buketräff i Västerås!

det var så trevligt förra gången så jag/vi kommer gärna om vi kan... (är ju lite beroende av att C kan skjutsa mig och om vi har tur så drar vi in ett jättejobb i augusti)
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Jag är med, får dubbelkolla datumet bara. Kan vara så att sonen ska till sin pappa. I så fall blir det jag och lilloppan då.

Är det Myrstacken som gäller igen då, eller har vi andra alternativ?
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Jag har då lite svårt att lova något... Men enligt beräkningarna så borde bebis vara ute till senast 5-6 augusti så efter det så borde jag inte ha några större problem att träffas... :angel: Men det skulle vara jättekul! Myrstacken skulle ialla fall elin älska men som sagt finns det andra idér så kan vi fundera på det oxå! ;)
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Men Snurrfian vid det laget borde du ha fått barn!

Jag röstar på Myrstacken eftersom det är ett perfekt ställe att träffas på, vi har ju barn i olika åldrar och där finns det ju något för alla att göra.

Har ni några andra förslag så släng fram dom!
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Men hallå, då fyller jag år och har gäster, det går ju inte! Annan dag tack, gärna em, för jag börjar ju jobba...
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Men attans också menar du att du inte vill fira din födelsdag med oss ;)

Men om vi tar det tisdagen den 16 kring 14- 15 tiden???

Passar det???
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Jodå bebis "ska" vara ute senast runt den 6 augusti, det har BM lovat mig... Men blir det snitt igen och samma krångel med ammning så kanske jag inte är så himla pigg... Men håll tummarna att allt flyter på så fungera den 16 alldeles utmärkt för mig vad jag vet... Jag har inte plannerat något annat ialla fall... :angel: :D
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Vi kommer gärna :) men jag jobbar 7-17+jour må-fre 8-19 aug så det får vara någon helg! Vidar älskar myrstacken :love:
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Fasiken vad krångliga ni ska vara ;)

Lördagen den 20/ 8 eller söndagen den 21/ 8 ?

Välj fritt ni som har tider och arbete att passa för jag är som sagt bara hemma och är ett skröppel så jag kan när som helst, så vida det nu inte krockar med nån darttävling men det tror jag inte.

Jaja det skulle inte förvåna mig om det gör det, men jag har ingen tävlingskalender här så jag vet inga datum ännu.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Då tycker jag att vi slår fast något av de datumen! Är det någon som har koll på öppettiderna på Myrstacken?
 
Sv: Buketräff i Västerås!

måndag-söndag 11-17 hela sommaren :)

Tror att jag ska kunna ha barnen den helgen, annars får jag väl dyka upp barnlös?
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Med tanke på att jag har två då så får du gärna kom barnlös och avlasta! :D Fast det vore väl roligare om du fick med dig dina "huliganer"... ;)
 
Sv: Buketräff i Västerås!

21 skulle passa allra bäst. Vi ska nämligen på fest den 20e, så sambon kommer ändå vara tråkig hela dan, he he.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Men då spikar vi den 21: a då så slipper du sitta hemma och se honom ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 098
Senast: tuaphua
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 196
Senast: Hedinn
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 937
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 155
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp