Bukefalos 28 år!

Buketräff i Västerås!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Buketräff i Västerås!

Det är nog bra att ringa och förvana dom, sista var dom jätteglada över att vi valt att komma dit och träffas. Det underlättar ju om dom skulle kunna fixa ett långbord åt oss så vi kan sitta tillsammans :D
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Vilken ålder är det ungefär på barnen som kommer?
Min son är sex (och ett mkt viktigt halvt år)! han ÄLSKAR småtjejer och hans högsta önskan (förutom att rida i globen) är att få en lilla syster!
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Jag och grabbarna kommer gärna. Men jag vågar inte lova något för då händer det väl något med hästarna igen :crazy:

(sista träffen fick jag en katastrof-fölning)

Vidar är 4 år, Eskil 7½ mån och vi har med oss diverse överblivna/urvuxna kläder om någon vill ha - och så har jag en sån där genomskinlig "äkta" BB-säng i plast/stålrör som jag gärna lämnar vidare till någon som vill kunna rulla med sig bebisen.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Inga dumheter med hästarna eller annat nu ;) .... klart att du ska komma. Dig vill jag ju jättegärna träffa :D
 
Sv: Buketräff i Västerås!

En liten fråga.......

Får man komma fast man inte har några barn? :( Det är flera här jag längtar efter att få träffa..... min sambo ska hoppa fallskärm senare på dagen, men förmiddagen är fri.

Får man?
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Det tycker jag väl är självklart att man får!! Kan inte tänka mig att någon skulle ha något emot det.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Men självklart! Jag vill träffa dig så ta nu och se till att ladda för den 21 augusti :)
 
Sv: Buketräff i Västerås!

pigleton skrev:
Men självklart! Jag vill träffa dig så ta nu och se till att ladda för den 21 augusti :)
Jag laddar så mycket jag bara orkar!!! Hoppas jag är pigg! Ska bli trevligt att få träffa alla och ta en fika!
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Prosit skrev:
Jag laddar så mycket jag bara orkar!!! Hoppas jag är pigg! Ska bli trevligt att få träffa alla och ta en fika!

Är du inte det så drar jag med dig ändå ;)

Jag själv ska dit oavsett vilke skick min kropp har bestämt sig att vara på den dagen :D
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Silverkedjan skrev:
Hehe, man får GÄRNA komma bara man passar ANDRAS barn :D

Precis! Jag kan behöva någon som rullar lite på vagnen ibland! ;) Även om han än så länge verkar var ett mmmbarn så vet man ju aldrig...

Jag avvaktar ett tag till så vi ser ungefär hur många som tänker komma innan jag ringer, så de kanske får en chans att ha fika och mat hemma åt oss allihopa oxå... :angel:
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Silverkedjan skrev:
Hehe, man får GÄRNA komma bara man passar ANDRAS barn :D
Hrm, trodde det var det Myrstacken var till för :angel:
Ainasojas son har jag ju erfarenhet av, dock har jag inte samma tålamod längre, så jag avstår nog helst, det blir nog säkrast så. Jag kommer nog inte heller ta rullstolen med mig, för då blir han galen och kör in mig i en vägg :crazy:
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Jo myrstacken är en perfekt "avrastningsplats" !

Men mina små killar FLIRTAR gärna med tjejer, och som Vidar säger, det ska vara RIKTIGA tjejer, inga småflickor :D
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Ja men lite barnvagn kan du väl sitta på en stol och rulla? Han är väldigt snäll faktiskt, springer inte alls särskilt mycket än... :D
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Silverkedjan skrev:
Jo myrstacken är en perfekt "avrastningsplats" !

Men mina små killar FLIRTAR gärna med tjejer, och som Vidar säger, det ska vara RIKTIGA tjejer, inga småflickor :D

Jag är lite rädd för vart det är påväg för Pontus del för han pratar och tyr sig mest till killar, varför vet jag inte, nu på sistone har pappa helt plötsligt blivit mera värd och mer uppskattad av honom också.

Det kanske bara är en fas han går igenom, jag klagar inte just nu med tanke på att jag inte är 100 % det är rätt så skönt att få se att han är på sin far mer än på mig :D
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Men min son är suverän på att köra rullstol!!! Han brukar vara med mig på mitt jobb som personlig assistent!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 324
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 243
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 870
Senast: Grazing
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 643
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp