Bukefalos 28 år!

Buketräff i Västerås!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Buketräff i Västerås!

Jag plus killarna vill komma men kan inte säga säkert än... Min mamma fyller år den 22:a så det är risk för det kalaset blir den 21:a.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Det är ett ställe som har fika och massor med saker för barn i olika åldrar att leka med, tex hoppborg, trampbilar, bollhav mm Ett underbart ställe att vara på med barnen då dom kan leka fritt därinne medans man själv kan ta en kopp kaffe och prata med sina Bukeväninnor ;)
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Puttar upp tråden och undrar om det fortfarande är 21a som gäller?
Kan ju säga att sonen redan längtar.......
 
Sv: Buketräff i Västerås!

toughcookie skrev:
Puttar upp tråden och undrar om det fortfarande är 21a som gäller?
Kan ju säga att sonen redan längtar.......

Jag kommer då i alla fall!
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Det tror jag inte, beror ju på hur folk vill äta lunch och så. Det går att köpa rätt ok där men man får inte ha med sig.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Jag skulle väldigt gärna vilja lämna över planerandet på någon, jag känner att jag inte har energi till det själv. Jag har legat inne på sjukhus sedan i tisdags natt och har precis kommit hem därifrån, tråd om detta finns att läsa på Senior, jag kommer till Myrstacken, men jag orkar inte med att ta något ansvar just nu.

Snälla nån, ta över härifrån, snälla!!!
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Aha, är det ett fik? Var på Bäckby ligger det? Det är ju perfekt om lillkillen har något att göra medans man fikar!! Dit måste vi!! :)
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Det är nog hormonerna som gör mig snäll... :angel:

De öppnar 11 och för min del så fungera fm nästan bäst, så om vi träffas där vid elva tiden? Lite drop in kanske med tanke på att bla jag inte kan garantera ammningstiderna än... :angel: De hade väldigt goda smörgåsar sist och även en hel del barnmat. Annars får vi väl åka ner till McD allihopa om det känns bättre... ;)
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Jag är där till 11 gissar jag. Det finns både mat och fika.

Det ligger på Bäckby precis bredvid Lidl. Kommer man från g-a Västeråsvägen är det första höger när man svängt in på "Bäckby-vägen".
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Det är kombinerad innelekplats och fik kan man säga. Ungarna kan rasa av sig medans föräldrarna försöker fika ;) Beror lite på åldern på barnet hur mycket man får passa dem :)

Jag kommer till 11, äter nog någonting där, har för mig att de har rätt goda sallader också.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Då har vi bestämt 11 alltså, vilka är det som kommer nu då?


Snurrfian
Magdalena
Pigelton
toughcookie
ainasoja

Fyll gärna på de jag har missat så vi vet ungefär, blir vi många kanske vi ska ringa och förvarna...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 312
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 241
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 870
Senast: Grazing
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 635
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp