Bukefalos 28 år!

Buketräff Karlstad/Värmland

Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Jaa, klart vi hittar på nåt på fredag! :D Var onödigt längesen sist nu. ;) Fast det får inte bli nåt alltför vilt för min del, för jag hade tänkt kolla på Svanakursen på lördag, så måste vara pigg nog att ta mig upp ur sängen på förmiddagen i alla fall. ;)

Ja och jag skall åka och jobba lördag! Har haft världens skitddag idag så nu jäklar är jag sugen på en utekväll!!!!! Så alla som är på gårfirar jag gärna ut med!!
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Sunne är faktiskt helt suveränt på shopping. Jag blir lika förvånad varje gång jag är där :D
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Garderob, Jeans & Sånt, MUG, den där affären som heter någonting -gården. Och Feeling! Och lyxiga underkläder på Shangri-La. Och Hamsterboa + antik-/retoraffären :D

Och godaste lunchen på Saffran & Vitlök. Mums!
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Men blir det vi tre, så är ni varmt välkomna hit om vi ska se på melodifestivalen på lördag. Har kanske inte den största och bästa tv, men den funkar i alla fall. ;)
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Haha det blir nog bra :p Jag är taggad i alla fall även om jag tycker mello suger :D Och eftersom alla inte kan måste vi ju ordna med fler träffar alltså ;)
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Vi kan hitta på något annat annars, jag är öppen för förslag. ;)

Men självklart måste vi ha fler träffar, så att alla kan vara med. :D
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Kanske ska ta en tåg till sunne träff? Och bil till sunne träff för dig frycken:p

Jag är glad så länge vi håller det till kvällen, är på kalas hela dagen.
 
Sv: Buketräff Karlstad/Värmland

Haha nejdå mello blir bra, jag har ändå suttit och kollat varje gång trots min motvilja :p

Sunnetåget lät ju inte fel! Om folk åker slalom kanske vi skulle satsa på en sån träff nästa gång?
 

Liknande trådar

Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 061
Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 808
Kläder & Bli fin Jag behöver en ny baddräkt och kan verkligen inte hitta vad jag söker. Så jag vänder mig till bukeoraklet😁 Jag vill ha en som inte är...
Svar
14
· Visningar
1 207
Senast: jeennnnyy
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 178

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp