Buketräff med häst och vagn?

Jaaa:banana::D. Ev att jag kan få låna ett släp dok, ska kolla vidare=)
Gör det!
Jag har fortfarande en häst med vagn alternativt bara vagn att låna ut om någon annan vill hänga på.
Såg att det ska fortsätta vara alldeles för varmt här även nästa vecka så turen kommer gå i mycket långsamt tempo.
Vi är hittills bara två som ska ut och den andra tjejen rider sin häst så finns det nån glad ryttare som vill hänga med så går det ju också bra:)
 
Skit och morr. Det ska bli över 30 grader här nästa vecka. Jag lägger ner, varken mina hästar eller jag orkar då:(
 
Ja, i den här värmen är det ju bara att lägga ner. Vi passar på att vila hovlederna lite, så kan vi nog vara på när det blir svalare(om det blir det..) :)
 
Ja, i den här värmen är det ju bara att lägga ner. Vi passar på att vila hovlederna lite, så kan vi nog vara på när det blir svalare(om det blir det..) :)
Nu är de svalare bara 24 grader perfa. Idag blir det en långtur ner till sjön igen=)

Hojta till när du kan komma när hästen är frisk=) ridvägarna står ju kvar=)
 

Liknande trådar

Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 127
Senast: Twihard
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 278
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 935
Senast: Cambrie
·
Anläggning Finns säker gamla trådar kring detta men ville ändå ha lite input. Jag har min häst hemma på egen gård, ihop med en annan häst som...
Svar
18
· Visningar
1 578
Senast: Solis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jag gpr sönder
  • Att bjuda någon?
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp