Bukefalos 28 år!

Byta klasser?

starcraft

Trådstartare
Nu är det så att jag har anmält mig till en tävling nästa helg, det är en tvådagars utan uppstallning så jag anmälde mig till en början bara till två klasser på lördagen.

Men nu när startlistorna kommit ut och så har jag kommit på att jag hellre skulle vilja rida två klasser på söndagen(som passar mig bättre). Nu undrar jag om de kan neka en att byta klasser? Och om de har rätt till att ta ut efteranmälningsavgifter? Sånt här brukar aldrig vara något problem, men jag har hittills bara ändrat sånt här när det gäller samma dag. Blev lite fundersam nu när jag tänkt byta dag helt (ska alltså inte rida några klasser alls på lördagen utan bara på söndagen)...
 
Sv: Byta klasser?

Är dt dressyr eller hoppning?
På hopptävling är det inga problem att byta, du ska inte behöva betala extra annat än om anmälningsavg är högre än till de klasser du anmält. Alltså skillnaden.
Du kommer att få starta som efteranmäld = först.

På dressyr kan de neka om klasserna är fulla, annars ska de lösa det!

Hör av dig till tävlingsplatsen och byt klasser redan nu.

Lycka Till!
 
Sv: Byta klasser?

det är hoppning det gäller och de tar emot efteranmälningar till och med.


Tack för svaret!!
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 188
Senast: Cambrie
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
2 831
Senast: Sel
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 526
Senast: Hedinn
·
Övr. Barn Anonymt nick Har ett barn på 13 år som har Social Fobi. Det har kommit smygande och kom starkt för ca 1 år sedan. Orsaken är inte...
2
Svar
28
· Visningar
3 633
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp