Bukefalos 28 år!

Chevalträns

F

frejzan

Har börjat sortera mina hästsaker som ska säljas.FAnn då ett träns med märket cheval som ej är slitet.Grov nackstycke även nos och pannband är lite grövre med en liten flätning mitt på. VAd kan jag ta ut för det.Vet ej vad det kostade nytt eftersom jag fick det i present..Tack på förhand.Maila mig gärna med svar eller svara direkt
 
Du kan ju söka på google eller nåt, så kanske du får ut något pris... Bra tips :smirk:!
 
Har ett likadant tycker det är superbra, betalade 300:-, tror jag, för pannband och nosgrimma... :)
 
Gjorde en sökning på Chevalträns och fick fram info. om ett fyra i ett träns, som man kunde kombinera med olika nosgrimmor. Detta kostade 598:-, nytt. Så kanske runt 200-300 är ett lämpligt pris?
 

Liknande trådar

Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 119
Juridik & Ekonomi Jag var till veterinären med en av hundarna i tisdags för att fixa tänderna, veterinären kollade på honom för ett par veckor sedan och...
2
Svar
32
· Visningar
3 037
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 463
Senast: Bulldoozer
·
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
915
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp