Bukefalos 28 år!

Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

*knapplån*

Premiär i den här tråden för Melker

img_6587_35671256.jpg

Favorit sovställningen

img_6568_35671212.jpg

Myser hos mamma efter badet

img_6589_35671292.jpg

Första turen i vagnen

esprit
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Meja som blir 6 veckor på tisdag :love: Gud vad tiden går fort. Nu är det inget litet paket man har längre utan en vaken tjej som vill vara med och se vad som händer överallt.

P1020099.jpg

P1020120.jpg
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Ha ha, vilken urhärlig min på första bilden!

Ja, visst går tiden galet fort?!

//julia
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

*kl*
Lägger in en länk för det är så galet svårt att välja bilder! Tror minnsan det blir premiär i denna tråden!?
8 veckor på söndag!! :eek:

Idag när jag lade honom på mage så "reste" han sig upp så som synes på kort på länken varvid mamma rusar iväg och får tag på kameraväskan bara för att inse att 70-300objektivet sitter på. Korten är tagna från andra sidan rummet för jag hade ju inte tid att byta objektiv. ;)

http://picasaweb.google.se/Bergkvistan/Sebastian2?authkey=Gv1sRgCLaMudihwbekqQE#
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

vad söt han är, verkar vara en riktigt glad unge :) det ser lite ut som att han har världens helikopterplatta *fniss*
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Emilia är ju ungefär lika gammal som din dotter, jag håller med dig, det går så fort. Nu har man en bebis som är med, som man får kontakt med osv.
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Lite promenad i vagnen ... min lilla ettåring! Inte bebis längre :love:

DSC_3715.jpg


DSC_3714.jpg


DSC_3713.jpg
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

*kl*

Vi har varit ute vid havet idag och njutit av det vackra/varma vårvädret :)

27127560.jpg


27127561.jpg


27127563.jpg


27127565.jpg
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Sötisar! Mars måste vara den bästa månaden att få bebis i Göteborg :love:
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Härliga vårbilder!

Freya, vad tjock hon har blivit :D Och är det redan 12 veckor sen? :eek:
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Jajemän, tiden rusar iväg och lilla My äter tills hon spyr (bokstavligen!)! En riktigt tjock och go liten knodd har jag här hemma nu, underbara kinder!

//julia
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Jag har oxå en film faktiskt, Isabelle är 6 mån på tis. Ignorera min falsett :grin:

http://www.youtube.com/watch?v=PNaw6A_2-W0

Ja vädret har ju mins sagt varit underbart i påskhelgen :love: Tyvärr upptäckte vi lite sent det var skit på kameralinsen så därför är vissa bilder lite oskarpa.

Påskafton inleds med en promenad till en kompis. Notera den vackert gröna gräsmattan :love:

vrsolen.jpg


Kompisen hade en grävskopa :loving: :app:

koncentrationolycka.jpg


Påskdagen skulle vi gått på högmässan i katolska kyrkan när storebror som kommit in efter utelek helt plötsligt gråter och gråter över ont under knät. Han är väldigt överdriven vad gäller smärta och sådant så vi visste ine hur vi skulle tolka detta då han hade trillat ner på ett bord då han klättrat...vi avbokade kykrbesöket och gick hem till mormor 100 m bort för att äta lite innan ett ev akutenbesök. Och då blir han bra :hmm:
Jag hoppas han inte fejkade för jag såg fram emot kyrkan ju...

Vacker är han iallafall trots ledsna ögon :love:

litesorgsen.jpg


minvackrepojke.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
57 58 59
Svar
1 161
· Visningar
77 628
Senast: Trott
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 204
Senast: Gabby_Ossi
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 616
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 832
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Försäkring
  • Hur få bort fåglar ur ligghallen?

Hästrelaterat

  • Servering på tävlingar
  • Älgflugor
  • Trögt att sälja häst nu?

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp