Bukefalos 28 år!

Dackeritten

Sv: Dackeritten

restless: Det skulle vara kul om du hängde på mig :) Jag startar nog lite efter dem andra i starten då min häst blir väldigt pigg när hon rids med många hästar.
 
Sv: Dackeritten

Jag tror(inte helt opartiskt ;)) på min klubbkompis Cecilia och hennes fantastiska häst Bomb Jack!
 
Sv: Dackeritten

Är nog inte heller helt opartisk ;) Och jag både hoppas och tror på Cecilia och Bobbo.
 
Sv: Dackeritten

hade det inte varit deras första 160km ritt hade jag också trott på Cecilia och Bomb Jack, men eftersom det är deras första tror jag dom anpassar tempot lite. Flera av de andra hästarna har redan 16milare i kroppen så jag tror dom kan hålla mera tempo. Men det återstår att se;)
 
Sv: Dackeritten

Jag tror inte man ska räkna bort växjöekipagen. Det är gamla sega hästar som brukar klara ett högt tempo. Men Annelie och Lisa kommer nog också vara med och fightas om medaljerna!
 
Sv: Dackeritten

*kl*

Jag kan inte så mycket men jag hoppas på Maria/Power. Vi lekte ibland som barn så jag är inte helt opartisk. Dessutom tycker jag att hon verkar rida klokt och se ut att ha riktigt fräsha hästar även efteråt.
 
Sv: Dackeritten

SM är spännande i år!

Jag tror på Liza och Annelie i upploppsstrid och att Liza vinner.
 
Sv: Dackeritten

Är det månde nån i Växjö som tänker följa Carro Ponts eminenta initiativ och blogga direkt från tävlingen, månde? :)
 
Sv: Dackeritten

Men, har Nowator nånsin förlorat ett upplopp? (För jag gissar att det är den Annelie du menar)

På Björkviksritten i år förlorade väl Anneli och Nowator upploppstriden mot Cecilia och Bomb Jack?

När de vann SM förra året red Anneli och Ellen Suhr förvisso hand i hand över mållinjen men Elcopero hade vinnarinstinkt och stack nosen före ;)
 
Sv: Dackeritten

*knapp*

Såg att Lena och Diipp är strukna från SM, så tråkigt:(
 
Sv: Dackeritten

Jaaa, jättetråkigt att de är strukna, undrar varför.

Någon som är uppe som vet hur det står nu?
Jag ska bara få i mig lite frukost sen åker jag ut till tävlingen..
Tar nog med mig laptopen så jag kan ju rapportera lite därifrån om någon sitter hemma och är nyfiken :)
 
Sv: Dackeritten

Jaaa, jättetråkigt att de är strukna, undrar varför.

Någon som är uppe som vet hur det står nu?
Jag ska bara få i mig lite frukost sen åker jag ut till tävlingen..
Tar nog med mig laptopen så jag kan ju rapportera lite därifrån om någon sitter hemma och är nyfiken :)

Det vore jättesnällt av dig!:bow:
Klart jag är nyfiken!:angel:
/Camilla
 
Sv: Dackeritten

Är också strax på väg ut till tävlingsplatsen. Skulle fotat längs banan nu på morgonen men tyvärr vräker regnet ned utan paus..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Söndagen 8 oktober avgörs klassiska Dackeritten i Växjö - en internationell höjdpunkt för distansryttarna. Som grädde på moset avgörs...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Gunnar
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
797
Senast: Nova123
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 214
Senast: mars
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
476
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp