Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen någon som tar bort mina inlägg. Känns ju så där.
Så jag tappar lusten helt att skriva något. Ta bort hela forumet få eller skriv någon förklaring tycker jag.
 

Wow...
Du kan väl vara ärlig med honom om att det är vad du vill och att du har vin under sängen? Om det nu funkar perfekt, inte är något konstigt och han är en idiot?
Hoppas du läser dina inlägg här imorgon när du är nykter. Otroligt sorgligt allt detta och hoppas du ärligt tar hjälp innan allt går än mer åt helvete och han är borta.
Karamellen är inte nykter imorgon. Hon har redan planerat för ännu en dag av fylla, skev att hon skulle vara nykter ons, to, fre.
 
Oavsett det, med tanke på hur du konsumerar är det ju väldigt marginella luckor då det inte finns alkohol i systemet när du dricker på det här viset. Att inte dricka just medan man gör ärenden är inte att vara nykter, det innebär bara att du inte dricker just då.
Jag ska helst inte dricka alls givetvis
 
Fy vad det är deppigt och sorgligt och så att man blir förbannad att du utnyttjar oss alla som skriver i din tråd så att du kan köra bill men tycka att det är okej eftersom vi ju finns kvar här ändå.

Så farligt kan det ju inte vara när vi fortsätter likadant som innan, lite som om ens mamma tjatade på en om att städa rummet när man var liten och om man inte gjorde det så städade mamma helt plötsligt och då hade man varit smart och kommit undan.
 
Jag drack inte mycket alls i morse. Knappt nånting. Pyttelite öl bara.
Pga ångest
...och hur mycket öl måste man dricka för att "dämpa ångest"?
Nyligen skrev du att öl är "safe" för det dricker du inte då du inte gillar det. Nå, den gången drack du öl iallafall fall, för att det var "nödfall".
Igår drack du öl för du trodde att det inte luktar, och idag drack du öl kl 8 på morgonen.
Ser du inte hur din alkoholism eskalerar?
Du stjäl, du smusslar, du kör fastän du har druckit...och till och med öl går bra.
 
FjortisKaramellen är framme nu. Arga gubbar åt inlägg, skrattar.... och fortsätter förneka. Du förnekar sånt som du redan berättat för oss. Saker du inte skarvat om utan varit ärlig men nu har sakerna inte hänt igen. Om ett halvt forum säger att du sagt något så har du garanterat gjort det. Det gör ont att se din förnekelse, den gör att du inte har en chans att få hjälp. När vården tror att du är högfungerade men i själva verket är läget så långt ifrån som möjligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
0
· Visningar
2 321
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 893
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 917
Senast: Nox
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 456
Senast: Jerseyite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp