Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen någon som tar bort mina inlägg. Känns ju så där.
Så jag tappar lusten helt att skriva något. Ta bort hela forumet få eller skriv någon förklaring tycker jag.
 

Så du vill att vi skrattar ikapp med dig när du super bort ditt liv och kör onykter på vägarna?

Sorry, ingen annan än ditt fulla jag tycker det är något att skratta åt. Det är väl det som är så sorgligt, att lika mycket som du tycker att du har kontroll över situation, att du känner dig smart som lyckas lura din omgivning så att du kan dricka i fred - lika mycket lurar alkoholen DIG. Den ger dig en bild av dig själv som andra inte delar, och till sist har du bara alkoholen kvar som din vän. Till sist har du ingenting kvar. Hahahahaha, verkligen kul...eller inte. Vad finns att skratta åt? Ingenting, om du inte tittar i en spegel indränkt i alkohol.
 
Tyvärr två glas öl kl 08. Åkte runt 11.
Screenshot_2023-10-30-18-57-28-28_680d03679600f7af0b4c700c6b270fe7.jpg


Jag tror du inte lyckades bara nykter på tre timmar tyvärr. Systembolagets information.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 645
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag...
Svar
16
· Visningar
2 688
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 999
Senast: Wille
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 489
Senast: Jerseyite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV
  • Roliga bilder och memes om katter!

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp