Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen någon som tar bort mina inlägg. Känns ju så där.
Så jag tappar lusten helt att skriva något. Ta bort hela forumet få eller skriv någon förklaring tycker jag.
 

Fortfarande oärlighet och smussel - sånt som du så många gånger sagt att du inte vill hålla på med.

Tror du, helt ärligt, att din partner inte vet vad du håller på med? Tror du, helt ärligt, att det inte märks på dig att du druckit ca 1 flaska vin?
Jag tycker galet synd om din partner faktiskt.
Tycker också synd om honom och samtidigt inte. Jag vet inte. Älskar honom så mycket ❤️❤️
 
Jag vill inte mysa eller nånting jag vill dricka själv i lugn och ro!!
Han fattar ju inte! Ja då är man en idiot
Wow...
Du kan väl vara ärlig med honom om att det är vad du vill och att du har vin under sängen? Om det nu funkar perfekt, inte är något konstigt och han är en idiot?
Hoppas du läser dina inlägg här imorgon när du är nykter. Otroligt sorgligt allt detta och hoppas du ärligt tar hjälp innan allt går än mer åt helvete och han är borta.
 
Skulle han fråga om jag vill förlova mig så kommer jag säga ja. Om han nån gång skulle våga fråga 😂
Och under förutsättning att jag blir nykter hoppas bli nykter snart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 652
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag...
Svar
17
· Visningar
2 800
Senast: SaraXX
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 014
Senast: Wille
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 489
Senast: Jerseyite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp