Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså min logik.
Först gnäller jag som fan att jag aldrig träffat någon vettig.
Sen går jag på en dejt med en kille som är vettig på riktigt, trevlig, lätt att prata med, ser bra ut, perfekt ålder, inga ungar bor bredvid mitt jobb, har ett bra jobb. I teorin helt perfekt.
Men då blir jag uttråkad av all perfekthet och bokar in en träff med mr misshandel istället.
Garanterat kaos där, mycket bättre tydligen.

Hear ya sis :meh:
 
Alltså min logik.
Först gnäller jag som fan att jag aldrig träffat någon vettig.
Sen går jag på en dejt med en kille som är vettig på riktigt, trevlig, lätt att prata med, ser bra ut, perfekt ålder, inga ungar bor bredvid mitt jobb, har ett bra jobb. I teorin helt perfekt.
Men då blir jag uttråkad av all perfekthet och bokar in en träff med mr misshandel istället.
Garanterat kaos där, mycket bättre tydligen.

Ogilla :mad: Min kollega är ändå bäst!
 
Har följt tråden i tysthet läääänge hehe, men inte varit aktuellt för mig att skriva tidigare! Men nu har en tjej jag dejtade för strax ett år sedan hört av sig. Hon ghostade mig så det var lite förvånande. Men jag har faktiskt tänkt på henne en hel del sen dess, trots att jag dejtat andra. Känner mig lite osäker på vad jag ska göra. Känner att jag skulle vilja fråga VARFÖR hon hört av sig, men vet inte om det är lite påfluget. Har ni några råd? mvh förvirrad tjej
Brukar vara att personen hade en annan intressent men som nu dumpat denne... Ghostade för att inte stänga dörren till dig helt (effektiviteten i den strategin kan diskuteras). Behöver inte vara negativt!
 
Brukar vara att personen hade en annan intressent men som nu dumpat denne... Ghostade för att inte stänga dörren till dig helt (effektiviteten i den strategin kan diskuteras). Behöver inte vara negativt!

Hmm låter troligt. Haha ja, det kan verkligen diskuteras, extremt ocharmigt beteende generellt men denna gång fungerade det ändå! Hon verkar vilja ses nu! Tänker varför inte, hon var ju trevlig då, så det kan bli trevligt nu med :)
 
Jahapp nu börjar det... Måste jobba i morgon sä fick ställa in träffen med Amerikanen. Har pratat lite med Malmö som är sjuk. Tveksamt om han hinner bli frisk tills fredag... Men men, har matchat med ytterligare en på tinder som verkar kanon. Öppet förhållande så inget smygande där :up:. Köpenhamnaren tror jag är singel, hen har inte nämnt något annat i alla fall.
 
Nämnde för en vecka sen en ny bra tindermatch som tajmade precis med att jag tänkt fokusera på att bara träffa A och som jag därför skrev till att jag gärna skulle träffa på kompisnivå. I alla fall tyckte han det var en bra idé, och vi ska ses imorgon. Alltid nervöst med en ny person, men skönt med lite mindre förväntningar. Tror han skulle vara kul att hänga med, har mycket gemensamt och bor rätt nära varann. Hoppas bara att det inte ska snurra till nåt för mig igen, har ju sovit gott om nätterna nu sen jag pausade med Kk.
 
Jag hör nog inte riktigt hemma här längre tror jag. :angel:
Efter några månader av samtal och djup vänskap har både jag och djupingen till slut vågat erkänna för varandra att vi gillar varandra mer än som vänner och när vi väl fått det sagt har vi varit oskiljaktiga.
Sen den dagen har vi varit såna där som folk hatar. Som håller handen på hundpromenaderna med varsin hund i andra handen, som sover lutade mot varandra på flyget med fingrarna sammanflätade och vi har till och med hunnit lägga golv tillsammans med paus för att hångla när vi krupit runt på alla fyra. :D
Och i allting vi gör tillsammans kan jag bara konstatera att det faktumet att han är där och att jag får göra det med honom gör det bättre. :heart
Jag har nog aldrig varit med om att träffa en människa som kompletterar mig så bra.
Jag har ju känt honom i 7 år och alltid tyckt om honom, har alltid sett honom som en fantastisk person. Men han är ju till och med ännu bättre som... pojkvän? :D:love:
 
Jag drömde om TK i natt. Han och exet hade bara setts, som i att man hälsar på och inget mer.
Vi var någonstans, som liknade min hemort. Minns inte riktigt vad vi skulle göra.

Besvikelsen när man vaknade och insåg att det bara var en dröm, som kändes verklig. Tror det är ett tecken att hjärnan inte riktigt släppt honom än.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Jag hör nog inte riktigt hemma här längre tror jag. :angel:
Efter några månader av samtal och djup vänskap har både jag och djupingen till slut vågat erkänna för varandra att vi gillar varandra mer än som vänner och när vi väl fått det sagt har vi varit oskiljaktiga.
Sen den dagen har vi varit såna där som folk hatar. Som håller handen på hundpromenaderna med varsin hund i andra handen, som sover lutade mot varandra på flyget med fingrarna sammanflätade och vi har till och med hunnit lägga golv tillsammans med paus för att hångla när vi krupit runt på alla fyra. :D
Och i allting vi gör tillsammans kan jag bara konstatera att det faktumet att han är där och att jag får göra det med honom gör det bättre. :heart
Jag har nog aldrig varit med om att träffa en människa som kompletterar mig så bra.
Jag har ju känt honom i 7 år och alltid tyckt om honom, har alltid sett honom som en fantastisk person. Men han är ju till och med ännu bättre som... pojkvän? :D:love:

Så himla fint att läsa :love: glad för din skull!
Hoppas jag får känna samma känsla nångång snart!
 
Ja, det är han faktiskt :love:

En annan kollega frågade mig om gårdagens dejt, som vanligt vet alla på jobbet vad jag gör :p
Sa att det var trevligt (helt sant) och att han gillade mig.
Kollegans svar, såklart han gjorde, what's not to like liksom.
Blir så löjligt glad när folk säger sådär gulliga saker till mig :love:

Så är det ju :love:

Jag hör nog inte riktigt hemma här längre tror jag. :angel:
Efter några månader av samtal och djup vänskap har både jag och djupingen till slut vågat erkänna för varandra att vi gillar varandra mer än som vänner och när vi väl fått det sagt har vi varit oskiljaktiga.
Sen den dagen har vi varit såna där som folk hatar. Som håller handen på hundpromenaderna med varsin hund i andra handen, som sover lutade mot varandra på flyget med fingrarna sammanflätade och vi har till och med hunnit lägga golv tillsammans med paus för att hångla när vi krupit runt på alla fyra. :D
Och i allting vi gör tillsammans kan jag bara konstatera att det faktumet att han är där och att jag får göra det med honom gör det bättre. :heart
Jag har nog aldrig varit med om att träffa en människa som kompletterar mig så bra.
Jag har ju känt honom i 7 år och alltid tyckt om honom, har alltid sett honom som en fantastisk person. Men han är ju till och med ännu bättre som... pojkvän? :D:love:

Så fint att läsa :love:

:( nästa gång jag får träffa M är om två Veckor. :cry:.
:arghh:

Jag tryckte gilla för det känns positivt att du verkar hittat någon att dela din tid med o att du ser framemot det så mycket! :)
 
Alltså min logik.
Först gnäller jag som fan att jag aldrig träffat någon vettig.
Sen går jag på en dejt med en kille som är vettig på riktigt, trevlig, lätt att prata med, ser bra ut, perfekt ålder, inga ungar bor bredvid mitt jobb, har ett bra jobb. I teorin helt perfekt.
Men då blir jag uttråkad av all perfekthet och bokar in en träff med mr misshandel istället.
Garanterat kaos där, mycket bättre tydligen.

Då var han ju inte perfekt på nått vis för dig, "perfekt" är ju subjektivt? :)
 
Tinder är lite konstigt...först matchar jag ingenting ett par veckor (medelaktiv själv), sen plötsligt dimper ett gäng in.. sen nu igen är det som jag inte finns igen :rofl:
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Jag hör nog inte riktigt hemma här längre tror jag. :angel:
Efter några månader av samtal och djup vänskap har både jag och djupingen till slut vågat erkänna för varandra att vi gillar varandra mer än som vänner och när vi väl fått det sagt har vi varit oskiljaktiga.
Sen den dagen har vi varit såna där som folk hatar. Som håller handen på hundpromenaderna med varsin hund i andra handen, som sover lutade mot varandra på flyget med fingrarna sammanflätade och vi har till och med hunnit lägga golv tillsammans med paus för att hångla när vi krupit runt på alla fyra. :D
Och i allting vi gör tillsammans kan jag bara konstatera att det faktumet att han är där och att jag får göra det med honom gör det bättre. :heart
Jag har nog aldrig varit med om att träffa en människa som kompletterar mig så bra.
Jag har ju känt honom i 7 år och alltid tyckt om honom, har alltid sett honom som en fantastisk person. Men han är ju till och med ännu bättre som... pojkvän? :D:love:
Ursäkta om jag frågar, hoppas det är ok, jag minns inte om du har sagt det. Visst bodde ni långt ifrån varandra? Bor du i Sverige men inte han? Eller hur var det nu? :D
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Ursäkta om jag frågar, hoppas det är ok, jag minns inte om du har sagt det. Visst bodde ni långt ifrån varandra? Bor du i Sverige men inte han? Eller hur var det nu? :D

Vi bor i Sverige båda två men jag bor i Piteå och han i Stockholm. Och för att göra saker ännu mer komplicerade så jobbar vi dessutom på annan ort än där vi bor båda två. Men vi båda vet allt om livet i resväska och att flänga runt och värdesätter den lediga tiden hemma på samma sätt. :heart
 
Vi bor i Sverige båda två men jag bor i Piteå och han i Stockholm. Och för att göra saker ännu mer komplicerade så jobbar vi dessutom på annan ort än där vi bor båda två. Men vi båda vet allt om livet i resväska och att flänga runt och värdesätter den lediga tiden hemma på samma sätt. :heart
Härligt! :heart
Särbo is the shit ;)
 
Matchade med en kille som visade sig vara pilot.
Jag är inte så lättimponerad, tittade på hans gulliga plan på Instagram och skrev att jag tänker mig honom som Sigge Mckvack i Ducktales :D
Han hade ganska roligt åt det, går inte att vara lättstött om man ska umgås med mig.
Jag brukar referera mig själv till Peter Dalle i Skenbart, självdistans är viktigt :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 347
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
22
· Visningar
1 233
Trädgård & Växter Vi fortsätter odla. Mitt lilla päron (Wasa) blommar för första gången! Det stora i bakgrunden har blommat tidigare (har för mig att...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
6 357
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
12 427

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp