Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du får flytta så du bor granne med ett sjukhus, Jag bor granne med Karolinska i Solna och inga av sköterska eller läkarna vill ha mig! :p. så Fat and lonely!
Om "fat" är ett av dina större problem så kanske du skulle ta tag i det. Inte lätt, jag vet, men träning, ökad energi och kickar av viktnedgång (då den är önskad) gör massssssor för humöret och välbefinnandet.
 
Om "fat" är ett av dina större problem så kanske du skulle ta tag i det. Inte lätt, jag vet, men träning, ökad energi och kickar av viktnedgång (då den är önskad) gör massssssor för humöret och välbefinnandet.
Tränar ca 4 timmar i veckan och går ca 7 km om dagen
 
Han är PERFEKT :love:
Alltså han är inte bara 10/10 han är mkt mer än så :D
På riktigt är han allt jag faller för.
Jag har ju fått höra att jag faller för ”kalles kaviar killar” och han skulle lätt platsa där.
Så jo att han är så snygg som han är hjälper ju inte. Han kan egentligen få vem han vill. Och så är det mej han är med :o
Nu är ju smaken som baken men ändå.
Nu är ju självklart inte utseendet allt. Men sticker inte under stol med att han är (enligt mej) hur snygg som helst.
Men jodå han är lika bra på insidan som hans utsida. Så absolut så passar han in i min mentala bild :heart
Glad för din skull! :heart
 
Men alltså va fan. Tror du inte att @Tranan begriper hur man går ner i vikt? På riktigt? Den dagen du får frågan ”hur ska jag göra”, DÅ kan du berätta. ALLA andra gånger så ska du skita i att säga något alls.
Tack! :p

Jag tycker bara att om man mår dåligt över något som man själv kan ändra på så...
 
Haha nja... Jag tycker jag är ganska nödig. Jag har aldrig någonsin hört talas om en enda människa som uppskattat oombedda goda råd om hur man går ner i vikt. Men desto fler som blivit kränkta och ledsna. Jag kan nog lova dig att det inte är brist på kunskap eller goda råd som är orsaken till att man inte går ner i vikt.
Bra.
 
Vad betyder det att profilen försvinner på en tinderanvändare man chattat med? Konversationen kvar men ingen bild och går ej klicka fram profilen.
 
Vad betyder det att profilen försvinner på en tinderanvändare man chattat med? Konversationen kvar men ingen bild och går ej klicka fram profilen.

Har du provat att logga ut och in igen eller att installera om appen?

Tinder gillar att spela lite spratt med mig ibland.
 
Har du provat att logga ut och in igen eller att installera om appen?

Tinder gillar att spela lite spratt med mig ibland.
Ok! Tänkte att det kunde vara att användaren gjort sig osynlig eller pausat kontot eller nåt. Inga bekymmer, är bara lite onödigt nyfiken på vad ett par gamla dejter håller på med... :angel:
 
Jiddrar :rofl:
För att vi har jävligt roligt när vi är sams, är väldigt lika och är kollegor.

Hans förhållande, hans ansvar.

Fast jag förstår inte vad du vinner för fördelar på att bråka med en man som är i en relation som du vet att sambon inte gillar er relation? Det är ju liksom bäddat för problem.
Vill du ha sex, ja men då finns det ju andra personer som är singlar att få det av så slipper man konflikter med en ledsen sambo. Han verkar dessutom inte vara något att hänga i julgranen heller.
Varför inte bara lämna det där, är det bekräftelsen av honom? eller vetskapen om att du förstör deras förhållande som du går igång på?
Eller tror du att du inte kan få något bättre?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 406
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 657
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 324
Senast: Luktpion
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 585
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp