Bukefalos 28 år!

Den trevliga Snack och updateringstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Den trevliga Snack och updateringstråden

Jag måste säga att den här debatten "Hur kan du sätta ut din häst till ett så högt pris" som också alltid råkar drabba Niela (det var likadant sist när Jorunn låg ute på annons) känns trist. Klart vi kan diskutera prissättning generellt. Men jag har då aldrig hört någon kommentera mina eller någon annans användares annonser, så det blir lite konstigt när det hela tiden är Niela som får stå för exemplen vi ska diskutera, precis som när mobben gick angående att hon var för lång för att rida dressyr på Jorunn.
Inte diskuterar vi andra användare lika frekvent som Niela? Jag skulle inte tycka att det kändes kul att bli så omdiskuterad i varje fall.

Angående priser så är marknaden väldigt ojämn och oförutsägbar. Vissa hästar säljs dyrt och andra sjukt billigt. Jag hoppas priserna går upp så att inte så många behöver sluta med sin toppavel i Sverige och skulle se det som ett jättegott tecken om Jorunn blev såld för begärt pris.

:bow:

tiotecken
 
Sv: Den trevliga Snack och updateringstråden

KL

Stänger nu denna tråd, någon kan starta en ny om den har något att uppdatera med och inte bara därför att. I övrigt tycker jag att nya ämnen kan diskuteras i den nya tråden.

Boj/moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp