Den värsta mardrömmen...

Ninnurur

Trådstartare
Min sambo har varit förkyld ett tag och klagat på att han inte fått sova i lugn och ro. Vi har en dotter som blir tre år i mars och för att ge sambon lite andrum så sov vi borta natten till idag. Jag pratade med sambon vid kl 23 igår kväll och han skulle då gå och lägga sig. Klagade på ont i bröstet men kopplade det till hosta och förkylning.

Jag glömde mina mediciner hemma och när jag, min mamma, min dotter och systerdotter var på väg hem till föräldrahemmet så stannade vi till för att jag skulle få ta det jag glömt. Jag finner då sambon i sängen alldeles stel. Mamma kommer in och ringer ambulans medans jag gör HLR men har en känsla av att det är för sent. När ambulansen kommer så bekräftar de mina farhågor. Enligt läkaren som senare kom för att fastställa dödsfallet så dog han troligen runt midnatt någon gång. Vi vet såklart ingen orsak än utan obduktion kommer att ske, men jag gissar på hjärtattack eller så med tanke på hans väldiga övervikt.

Tack och lov att jag har familjen nära! Mamma körde hem barnen till morfar så de slapp vänta mer. Sambons familj kom också till lägenheten efter ett tag. De väntade också tills transporten kom så att jag kunde åka till dottern. Hon vet inget än, hur berättar man för en sån liten att pappa är död? Själv känner jag mig mest tom. Har knappt gråtit än, är bara tom. Och full med adrenalin fortfarande trots att det gått snart fem timmar sen den akuta chocken...

Dottern och jag flyttar in till mina föräldrar nu, vi kommer inte att bo i lägenheten igen, den är för stor för oss. Tack och lov att jag har min familj nära som stöttar!! Och tack för bukefamiljen, er är de enda jag känner att jag vill öppna mig för!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Men kära då. Jag beklagar.

Styrkekramar.

Tur du har familj om kring dig som kan hjälpa till med det som behöver ordnas rent praktiskt.

Du vet att bukefamiljen finns här med stöd, råd och dåd i allt du behöver! Vad du än behöver.


Många varma tankar till dig
/tanten
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Men åh!
Stackars, stackars er just nu! Jag hittar inga bra ord men jag lider med er!
Stor varm kram från totalt okänd bukefalist (för dig) i alla fall!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Åh... Jag finner inga ord...

En god vän var med om liknande, men de hade inget barn och de hade gått o lagt sig tillsammans i sängen men bara hon vaknade.

STORA kramar till dig!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja hade vi sovit där inatt hade jag nog vaknat ensam... Tack och lov att dottern inte var med upp och såg pappa!!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Beklagar djupt! Kan inte ens börja föreställa mig hur du känner.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Beklagar verkligen din sorg, vilken fruktansvärd upptäckt! Vad skönt att du inte var ensam när du hittade honom. Vad starkt att du försökte återuppliva honom.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Om du vill kan jag se om min vän kan hoppa in här, omständigheterna är väldigt lika... Kan kanske vara skönt att prata med någon som varit med om samma sak?
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Men herregud vännen!
Massa kramar till dig.
Så fruktansvärt att uppleva ju.
Finns på messenger på fb om du behöver skriva av dig.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag finner inte heller några ord, så otroligt tragiskt på alla sätt! Jag beklagar verkligen er förlust.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Men gud så tragiskt, jag finner verkligen inga ord. Låt familjen ta hand om dig och dottern, en stor kram härifrån.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Åh herregud.. det var inte vad jag väntade mig när jag började läsa tråden.
Beklagar förlusten och skickar en STOR kram! Ta väl hand om dig och dottern.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 059
Senast: jemeni
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 287
Senast: alazzi
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 300
Senast: Cocos
·
Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 815
Senast: Pipleksak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp