Bukefalos 28 år!

Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Åh herregud Ninnurur vad ledsen jag blir för din skull :( Vet inte riktigt vad jag ska säga... Så fruktansvärt, jag kan inte ens föreställa mig hur du känner just nu, men jag vill skicka en stor kram till både dig och dottern. Ta hand om er :heart
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja utan min familj vet jag inte vad jag hade tagit vägen...! Just nu hatar jag att det är helg, jag vill ta tag i saker ju. Sitter och kollar möjlighet att byta lägenheten inom Uppsalahem och har hittat en lovande iaf.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Eftersom min telefon är trasig så har jag inga nummer, men skicka gärna ett sms till 0722240052 så får jag det.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag beklagar verkligen sorgen.

Även jag skickar en stor kram och hoppas att vi i Bukefamiljen kan finnas som ett litet stöd för dig i alla fall!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag vet inte vad jag ska säga, jag är förtvivlad för din skull. Vilken oerhörd mardröm!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Det är bra att du är en "doer", det är iaf vad som håller min näsa ovanför vattenytan även om den aldrig har råkat ut för något så hemskt!!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja det första jag gjorde var ju i princip att börja packa för att inte behöva vara där mer än nödvändigt. Och det enda jag kommer på att jag glömt är några julklappar, men de kan mamma hämta åt mig.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Hojta när det är flyttdags sen. Eller om du vill ha hjälp att packa osv.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Han hade en oerhört stor vänkrets och det är många som erbjuder hjälp, vilket jag är enormt tacksam över! När det är dags vill jag att det ska gå så fort som möjligt tror jag.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ord känns alltid så futtiga sånna här gånger men jag beklagar verkligen din och dotterns sorg! Stor kram härifrån också!
Skönt att du har din familj som stöttning och vänner som kan hjälpa dig extra nu.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Men kära nån! Jag finner inga ord...vilken hemsk mardröm :(
Även jag finns här om det är något jag kan göra för er...men jag är väldigt glad att du har cili och lil-sis i närheten i alla fall...det känns tryggt.

Beklagar verkligen! :cry:
Många varma kramar till er!
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 663
Senast: jemeni
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 693
Senast: alazzi
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 368
Senast: Cocos
·
Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 827
Senast: Pipleksak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp