Bukefalos 28 år!

Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag beklagar förlusten. Så tragiskt. Ta hand om varandra nu.

Tusen kramar!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Usch vad fruktansvärt, jag beklagar verkligen och skickar många varma styrkekramar.
Låt familjen ta hand om er nu.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Men fy vad hemskt! Det där är ju den värsta mardrömmen som bara inte får vara sann :(

Usch så jag lider med dig och din dotter.

Vilken tur att du har familjen nära som kan hjälpa och stötta dig.
När chocken släppt och sorgen kommer farande så låt dem hjälpa dig extra mycket.

Sänder Många styrkekramar och vill du prata av dig med någon utomstående är du välkommen att höra av dig.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Beklagar sorgen. Jag hade skrivit en massa mer, men det jag kunde säga kändes så fjuttigt. Ta hand om dig.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Alla tröstande ord känns så futtiga i sammanhanget, men en stor kram till dig! Så otroligt fruktansvärt.
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Kan fortfarande inte tro att det är sant. Så himla tråkigt :(

Som jag sa förut, bara säg till om jag ska ta Wille någon dag. Eller om det finns något annat jag kan göra
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag tar nog gärna sällskap i stallet imorrn, men vill dit ändå. Tack! :heart
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Det värsta som kan hända... är så ledsen för din skull :cry:

Vet inte riktigt vad jag ska säga, ord känns futtiga, men jag förstår att din sorg är obeskrivlig :(
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Så otroligt sorgligt, beklagar verkligen, en stor kram till dig och dina nära och kära . . .
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Så fruktansvärt, jag beklagar förlusten :cry:

Instämmer med tanten också, ta hjälp av Buke-familjen.

*stor kram till dig och din dotter*
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 413
Senast: jemeni
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 501
Senast: alazzi
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 344
Senast: Cocos
·
Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 822
Senast: Pipleksak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp