dessa underbara inspektörer

Sv: dessa underbara inspektörer

Inte för att vara pessimistisk nu, men om du inte får rätt i överklagan, är det som en domstolsgrej att du får betala hela grejenfinns det inte en liten risk att det blir mer dyrt än att göra om dörrarna?fast jag har förstått att du kanske är beredd att ta den risken.
 
Sv: dessa underbara inspektörer

vad jag har förstått så är det gratis att göra en överklagan, antingen får man ja eller nej och vill man därefter driva vidare kostar det. eller har jag missförstått kanske?
 
Sv: dessa underbara inspektörer

Hej, hur har det gått?Vår första djurskyddsinspektör var bra, förrutom att någon hade en häst i grannbyn som jag anmälde ett antal gånger utan att få medhör från henne. När vi sedan fick en annan inspektör och jag gjorde anmälan så gick det en vecka och hästen blev avlivad. Vad var det?
Mina föräldrar har nöt och när de inspekterades så hade vi en ko som skulle kalva och som hade grå starr och skulle till slakt efter kalvningen. Inspektörern frågade. - Men har inte den grå starr, gör inte det ont? Hållå! Det säger väll en del om den inspektören.
HAr två gånger haft vanvårdsfall gående hos mig, och har varje gång ringt in till inspektören och meddelat detta, samt varför och hon har godkännt det. Dett finns både bra och dåliga inspektörer.
 
Sv: dessa underbara inspektörer

TS

Jag som spenderade några timmar igår på att läsa igenom tråden vill också veta. Du har gett mig goda råd tidigare om hästhantering och jag tror att du är en bra hästmänniska! Hoppas att det löser sig med stall !
 

Liknande trådar

Anläggning Jag bor på en mindre hästgård som jag inte haft så länge. Jag har ett stall med fyra boxar där takhöjden är "på gränsen" eller rent av...
Svar
18
· Visningar
2 264
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ I början på förra året började jag må dåligt och sökte mig till vc. Jag fick en samtalskontakt som jag träffade en tid. I höstas tyckte...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 779
Senast: vtok
·
Anläggning Den här texten har jag läst om och om igen: När krävs förprövning? När du bygger nytt, bygger om eller bygger till för produktionsdjur...
Svar
3
· Visningar
1 048
Senast: Miaa
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 222
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp