Det går bra i den här kassan...

Jag självscannar oftast så då slipper jag kö. Annars byter jag kö om det gynnar mig, jag har jättesvårt att stå i kö, att ha människor nära bakom mig. Dock låter jag alltid folk som stod före mig i gamla kön även gå före i nya.
 
När jag står i kö är jag i tankarna någon helt annan stans så det som händer är att jag undrar var dom som var framför mej tog vägen innan jag upptäcker att ny kassa har öppnat, så jag står kvar:D
 
Jag står kvar eftersom att majoriteten då i min kö genast kastar sig till nästa kassa..dvs min kö blir typ tom..Mänskliga hjärnan är rolig ibland och detta slår aldrig fel :p
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 624
Senast: Enya
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 094
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 423
Senast: Madalitso
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 725
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp