Bukefalos 28 år!

Det här med avatarer

Sv: Det här med avatarer

*kl*

Jisses. Marks avatar var verkligen superbotten. Hur bara kan man försvara en sådan???

Själv får jag spader på alla avatarer som rör sig snabbt. Sakta, inget problem, men snabbt... Kan knappt läsa inläggen, utan scrollar ner så de försvinner ur synfältet.
 
Sv: Det här med avatarer

*kl*

Jisses. Marks avatar var verkligen superbotten. Hur bara kan man försvara en sådan???

Själv får jag spader på alla avatarer som rör sig snabbt. Sakta, inget problem, men snabbt... Kan knappt läsa inläggen, utan scrollar ner så de försvinner ur synfältet.

Hller verkligen med! Hur går det med min avatar?

Jag har svårt för äckliga spindlar på avatarerna...har en fobi...
 

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
19 166
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 839
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Hunden Arthur, gatuhund importerad från Ecuador, fick sin rabies spruta i går enligt aftonbladet och andra medier. Nu tänker jag inte...
2
Svar
29
· Visningar
3 320
Senast: Ramona
·
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna...
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
46 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp