Bukefalos 28 år!

Det här med kärlek..

Hoppas det går bra för er. Verkligen.

Tyvärr är min egen erfarenhet rätt dåligt av sånt här. Jag träffade för 4 år sedan, min förre-detta sambo på vårt jobb. Vi jobbade ihop i 2 år innan vi blev ihop. Han va inte min chef, men hade en IT-position över mig, men hade ingen "makt" eller annat över mig. Han va/är 13 år äldre än mig... Han flirtade med mig, men jag slog bort det, då jag inte va intresserad. Han hade ett dåligt rykte på kontoret och varit utrogen förut, och därutöver väldigt flirtig av sig, gillar kvinnor.... Tyvärr efter 2 år va vi på AW ihop, och efter det började vi prata mer (han förklarade massor om det ena och det andra, hur han är missförstått, hade gjort bort sig och lärt sig av detta, helt enkelt han pratade sin sak och är väldigt övertygande, hur dåligt dom hade det ihop han och hans ex, och hur många gånger innan han va nära att lämna henne etc..) och vi blev kära i varandra, vi träffades som "vänner" (ingen sex) i 6 månader, innan han lämnade sin sambo igenom 13 år för mig.... Vi flyttade ihop ganska direkt, och va ihop i 2 år. Nu är vi separerade då han inte kan hålla sig på mattan, och flirtat runt massor på sociale medier bakom min rygg, och låt oss bara säga, han har inte varit bästa sambon heller.
Sättet en man är på sin arbetsplats och tidigare relationer har mycket att säga, och jag har lärt mig en stor läxa, han behandlade sin förre detta som skit, och nu behandlat mig som skit.

Om det startar dåligt och på fel bas, så är det väldigt sannolikt det blir likaså i framtiden igen! Folk som inte har någon etik, moral, empati och medkänsla mot sin sambo/fru/partner, kommer inte få det plötsligt bara för det "rycker till i kalsongerna" för en ny partner... Slösa inte bort tiden/livet med en sån man, there is plenty more fish in the sea. Du är ung, du kan få bättre än en gammal gubbe, som utnyttjar en ung naiv tjej (präcis som jag själv va, naiv, så alltid det bästa i folk etc)...
 

Liknande trådar

Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 974
Senast: Ramona
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 340
Senast: jemeni
·
Relationer OBS! vet att svaret på frågan i rubriken är nej, men hela min situation känns så absurd. Pepp önskas. OBS 2! Skriver anonymt då jag ej...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 196
Senast: Angel
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 937
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp