Bukefalos 28 år!

Jag tycker också att det är tråkigt att distansforumet är borta. Bläddra bland gamla trådar kunde jag göra i evigheter. Nu går det inte heller att sålla ut orelevanta trådar genom att välja ex "tävling och träning", "utrustning" osv.
Mailade samma dag som det blev ändrat och fick detta som svar:

Hej!
Tack för dina synpunkter. Jag kan tänka mig att galopp-folket har liknande åsikter. Eftersom båda grenarna nu finns under Andra med prefix finns det alltid en möjlighet att lyfta ut dem igen.
Jag är medveten om att detta innebär minskad synlighet för dessa två grenar, vi får hoppas att det ändå blir fler diskussioner runt distans på den nya platsen.
Det finns som sagt möjlighet att lyfta ut distansen vid ett senare tillfälle.
mvh
Gunnar
 
Jag tror att enda/bästa sättet att få tillbaka distans som rubrik är att visa att det är aktivt på forumet.
Vi som fortfarande är här behöver med andra ord skriva mer, och så behöver vi få hit mer folk. Det blir nog lätt krystat om vi bara skriver för att få igång forumet igen.
Just nu kan det till och med kännas lite löjligt att skriva, för man vet att responsen är så liten. Jag tror också att det är viktigt att vi ser till att svara på frågor som nya medlemmar/utövare ställer, trots att kanske någon annan svarat innan. Det gäller att visa att det är liv här.
 
Jag tror att enda/bästa sättet att få tillbaka distans som rubrik är att visa att det är aktivt på forumet.
Vi som fortfarande är här behöver med andra ord skriva mer, och så behöver vi få hit mer folk. Det blir nog lätt krystat om vi bara skriver för att få igång forumet igen.
Just nu kan det till och med kännas lite löjligt att skriva, för man vet att responsen är så liten. Jag tror också att det är viktigt att vi ser till att svara på frågor som nya medlemmar/utövare ställer, trots att kanske någon annan svarat innan. Det gäller att visa att det är liv här.

Håller med!
 
Jag tror att enda/bästa sättet att få tillbaka distans som rubrik är att visa att det är aktivt på forumet.
Vi som fortfarande är här behöver med andra ord skriva mer, och så behöver vi få hit mer folk. Det blir nog lätt krystat om vi bara skriver för att få igång forumet igen.
Just nu kan det till och med kännas lite löjligt att skriva, för man vet att responsen är så liten. Jag tror också att det är viktigt att vi ser till att svara på frågor som nya medlemmar/utövare ställer, trots att kanske någon annan svarat innan. Det gäller att visa att det är liv här.
Men distansen syns inte nu!
Hur ska nya hitta dit?
Grenen flyttades precis när säsongen drog igång. Det är ju alltid mer aktivitet under den aktiva delen av året.
Det känns nu som om det spelar ingen roll hur aktiva vi försöker vara, Gunnar har gjort sitt val.
Distansen är liten i Sverige o behöver marknadsföras.
Bukes distanssidor kommer dö ut o aktiviteten flyttas till FB.
Tydligen är det så Gunnar vill ha det. :(
 

Liknande trådar

Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
847
Senast: Gunnar
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 332
Senast: mars
·
Skola & Jobb Hej kära bukare, Jag vill utbilda mig vidare inom grafisk design efter sex år på universitetet. Jag har inget csn kvar på...
Svar
3
· Visningar
546
Senast: LovingLife
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 795

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp