Bukefalos 28 år!

Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är det en massa prat om sånt som jag inte förstår mig på igen!

homer-simpson-bush-gif.gif
 
Försökte leta bakåt men gav upp för jag var ju tvungen att vakta dörren också så kisse inte kom in med fler byten. Kanske moderullan kan ändra "III" till "IV"?

För övrigt är mördarkisse ute nu så vi får väl se vad jag får till frukost idag :nailbiting:
Fast ändå... Förra tråden hade ju en helt annan titel, kan vi inte se den som Spin-off istället och låta detta vara trean? (För att III i romerska siffror är fasen så mkt snyggare än IV)
 
Jag skulle faktiskt vara jättenöjd om hon inte tar in något alls :meh: fast jag får väl vara glad, HENNES byten är iaf döda när hon kommer med dem. Andra kissens senaste fådel var ju vid liv när hon kom in med den (och släppte den) :wtf:
Morsans katter brukade släpa in levande möss som de sedan hade som husdjur... de dödade dem aldrig och var enormt försiktiga med dem, men blev helt förstörda när mamma släppte ut mössen igen.
 
Jag skulle faktiskt vara jättenöjd om hon inte tar in något alls :meh: fast jag får väl vara glad, HENNES byten är iaf döda när hon kommer med dem. Andra kissens senaste fådel var ju vid liv när hon kom in med den (och släppte den) :wtf:

Morsans katter brukade släpa in levande möss som de sedan hade som husdjur... de dödade dem aldrig och var enormt försiktiga med dem, men blev helt förstörda när mamma släppte ut mössen igen.
Min ena siames kom gärna in med levande fåglar. Helst mitt i natten och i sovrummet förstås.
Möss och dylikt skulle inte överleva särskilt länge hos mig. Terrierna gör processen kort.
 
Nu står min bil på verkstaden, jag gillar inte när jag frågar maken om vad som kan hända på vägen in och han svara: "det vill du inte veta och stanna inte i torrt gräs, håll dig på asfalten" :nailbiting: Men men allt gick bra och våran servicekille trodde att han skulle hinna fixa det under dagen, dessutom bokade jag servicetid till bilen också! :D
 
Försökte leta bakåt men gav upp för jag var ju tvungen att vakta dörren också så kisse inte kom in med fler byten. Kanske moderullan kan ändra "III" till "IV"?

För övrigt är mördarkisse ute nu så vi får väl se vad jag får till frukost idag :nailbiting:
Katten i tratten tipsar om vårtbitare, de får fyra tassar av fyra. Knapriga med mumsig fyllning och benen kan man sen peta tänderna med. 'couse you're worth it! :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
39 048
Senast: Artline
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 050
Övr. Hund Nygammal användare som skriver här - enda stället jag vet jag får raka och kloka svar. Vill inte outa för mycket. Kort sammanfattning...
Svar
16
· Visningar
1 829
Senast: huahua
·
Övr. Hund Hej alla :) Jag tycker det är jätteroligt att läsa här på forumet då man får mycket tips och råd, men också en insikt i andra...
2
Svar
34
· Visningar
5 233
Senast: Corminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • När den sista dagen kommer ...
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Åkerfräken
  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp