Bukefalos 28 år!

Dumma frågor del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dumma frågor del 2!

Misstänker att mina visdomständer håller på att ploppa ut. Är det normalt att halva övre tandraden liksom domnar bort? :)
 
Sv: Dumma frågor del 2!

kl
Om ägaren till den hästen du är medryttare säger att den ska leta efter ny medryttare, antar du då att du inte längre är det?
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Jag hade nog tolkat det så, men blivit putt att ägaren inte säger som det är I klarspråk.


Varför verkar det inte finnas helt normala skjortor för kvinnor? Utan krås och urringning, en vanlig klassisk skjorta med lång ärm och knäppning hela vägen upp. Vad har folk under kavajen egentligen?
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Jag tycker det bara finns "för vanliga" skjortor och hittar aldrig nån som skulle vara snygg på egen hand :p


*kl*

Kan sex påverka hormonerna i kroppen och således påverka mensvärk och PMS?
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Var hittar du det? Var i varenda affär i Skövde kändes det som, kammade noll.. Allt var urringat eller konstigt skuret...
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Var där, hittade bara konstiga skapelser.. Hittar inget på Ellis och tant affärer heller.. Jo, typ ljusrosa grejer, halvt genomskinliga saker..
Jag får bli man och handla på Dressmann :p
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Jag blev inte plutt förrns det blev ett jävla liv när jag började rida en ny. Kände mig lite osäker på om jag hade tolkat det fel men många håller med mig:p
 
Sv: Dumma frågor del 2!

men kan inte ägarn menat en till som komplement? Eller har du redan hästen alla dagar? Kanske ville hen slippa fler dagar, men utan att "tynga" dig med dem... Kan iaf tycka det är ett litet underligt beteende från båda parter oavsett anledning att bara anta det ena eller det andra. OM nu hästägaren menade det ena eller andra är det väl bättre att fråga för säkerhets skull, för blev ägaren putt nr du började rida en annan häst hade hen nog inte tänkt det som att du skulle sluta?...
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Jag hade inte ridit den hästen på tre månader och den flyttade så jag trodde väl att det var uppsagdt.
Men har kommit fram lite mer info som ger lite bättre förståelse till det som blev. (putt är inte rätt ord, ta snarare fly förband)
Men var fler som hade uppfattat det som att det var avslutat, en var ägaren själv vid ett tidigare tillfälle.
 
Sv: Dumma frågor del 2!

ok... svårt att förstå fullt då jag inte har hela bilden, men låter onekligen lite veligt om hästägaren själv trott att hen sagt upp dig ;)
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Ja extremt, varför jag blev förvånad när jag fick väldens jävla utskällning för att börja rida en annan häst. Jaja, en erfarenhet rikare!
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Inte den hästen vars ägare jag fick utskällning utav, hade inte gått tillbaka för allt smör i småland.
Men den nya jag rider är bättre och finare på alla sätt:love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 908
Senast: Breaktown
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 982
Senast: TinyWiny
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
13
· Visningar
555
Senast: Enya
·
Svar
1 190
· Visningar
64 503
Senast: Enya
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst med eksem
  • Födda 2022
  • Böjprovsreaktion vid hovböld?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp