Dumma frågor del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dumma frågor del 2!

Det var verkligen en dum fråga som ni kan bortse från :p Kom på att man ska haka fast blixtlåsets flärpar i låset.
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Så var det i alla fall i Schweiz. Gick på bio, i filmen pratades det engelska och sen var det både tysk och fransk textning :D
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Samma i Singapore. Oftast är det dock bara en textning, mandarin om talet är engelskt och engelsk textning om talet är mandarin. Men har varit fall med engelskt tal där de haft både mandarin och något annat (gissningsvis malaysisk) i text och då har det varit en textremsa uppe och en nere.
 
Sv: Dumma frågor del 2!

*KL*

En dum teknik-fråga. Jag använder mig av Chrome och för ett tag sedan uppdaterade jag det. Nu har jag två filer i "program-mappen", en som heter "Chrome" och en som heter "Chrome 2". det börjar nämligen bli fullt i datorn, kan jag ta bort den som bara heter "Chrome" (det borde väl vara den gamla?) utan att förstöra något?
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Det törs jag inte svara på...:o

KL

Var går egentligen gränsen mellan helfabrikat, halvfabrikat och... intefabrikatalls? :p Är t.ex. krossade tomater och burkmajs helfabrikat eftersom att det går att äta direkt som det är, eller räknas det som halvfabrikat då det oftast används som ingredienser i ett större sammanhang? Är t.ex. crème fraiche helfabrikat, halvfabrikat eller inget av det då det inte direkt är något man hade tillverkat själv?
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Har du windows så klickar du på loggan längst ner till vänster, skriv in %temp% i sökrutan och klicka på mappen temp som kommer upp, sen markerar du alla objekt i mappen och klickar på ta bort.

:)
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Jag har 3122 objekt i den mappen verkar det som, kan jag ta bort alla utan risk eller vad är det ens för saker? O_o
 
Sv: Dumma frågor del 2!

Okej, ska kolla upp detta :) Tack!

*KL*

Vad ska jag göra med min överblivna (sockrade) grädde? Hade ju tänkt att använda resten till soppan som ska kokas ikväll, men så var jag ju dum nog att sockra grädden :banghead:
 
Sv: Dumma frågor del 2!

:D

*KL*

Om man skjuter upp mensen med p-plåster, slipper man PMS då också eller är det bara själva blödningen som man blir av med?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 644
Senast: Breaktown
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 794
Senast: TinyWiny
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Trott
·
Svar
790
· Visningar
41 644
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp