Bukefalos 28 år!

Ekenäsritten

Sv: Ekenäsritten

Vi kom fram till efter att ha varit runt och markerat att vi inte rekommenderar brodd. Ses imorn!
 
Sv: Ekenäsritten

Va skönt!

Ser fram emot imorn, ska se till att groomen har kameran i högsta hugg hela dagen så alla som inte vill vara med på bild imorn får ducka ;)
 
Sv: Ekenäsritten

Då får man tacka för en toppen dag!
Najje och jag hade jättetrevligt. En fin bana, perfekt väder, trevliga funktionärer, helt enkelt ett kanon arrangemang. Härligt sätt att börja säsongen på.
Vi kommer gärna tillbaka!

Groomen tog en massa foton som jag ska sätta mig och fixa med nu, så jag slänger in en blänkare här när dom finns på hemsidan.
 
Sv: Ekenäsritten

Jacob, Jeanette och Thetime of my life tackar så väldigt mycket för ett jättetrevligt arrangemang! Allt var bra helt enkelt. Och maken blev godkänd på sin första CR:-)
 
Sv: Ekenäsritten

1000 tack för en toppendag och årets första solbränna!:)
Bättre start på distansåret kan man inte få!

Hälsningar från Monika, Anisette och Milia
 
Sv: Ekenäsritten

...och vilken jättefin fux du hade!! Helt i min smak! :love:

Jag tycker att hästarna såg väldigt fina ut överlag, kul att se alla tjusiga ekipage.

Dessutom: jättekul att Monika hade med sig nypremiärnumret av tidningen Distansryttaren. Även den kanonfin och proffsigt producerad. Det ska nog inte bli några problem att få den tidningen att överleva!
 
Sv: Ekenäsritten

Titta noga på sista bilden, Nariaat fick veterinärens pris för fräschaste häst :bow:
Grattis!
 
Sv: Ekenäsritten

Titta noga på sista bilden, Nariaat fick veterinärens pris för fräschaste häst :bow:
Grattis!

Om man tittar på den 17:e bilden från slutet är jag inte helt säker på att jag vill hålla med om att han var dagens fräschaste häst :rofl:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Roheryn
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 213
Senast: Bee
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 728
Ekonomi & Juridik Hej! Jag letar eventuellt unghäst och är lite fundersam på ”nyttan” med dolda fel försäkring, alltså att den är införsäkrad redan som...
Svar
5
· Visningar
915

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp