Bukefalos 28 år!

B

Bad_angel_91

Jag söker efter folk som känner igen namnet El Shalan. Vill ha så mkt information som är möjligt om honom. Ni kanske har sett honom på någon utställning eller liknande. Vill även gärna veta om ni vet om han har några halvsyskon/ helsyskon. Han är e. Jazz u. Wän Eliza. På Jazz`s sida är det inte så svårt att hitta halvsyskon, det är mer på Wän Eliza`s sida jag undrar över. All information är intressant :D
 
Sv: El Shalan

Jag söker efter folk som känner igen namnet El Shalan. Vill ha så mkt information som är möjligt om honom. Ni kanske har sett honom på någon utställning eller liknande. Vill även gärna veta om ni vet om han har några halvsyskon/ helsyskon. Han är e. Jazz u. Wän Eliza. På Jazz`s sida är det inte så svårt att hitta halvsyskon, det är mer på Wän Eliza`s sida jag undrar över. All information är intressant :D
Dessa är Wän Elizas registrerade avkommor t o m 1999 (källa arabdatasource.com). Och eftersom hon själv föddes 1981, så borde det vara de flesta.

WANKASASJKA SAHR*2850 1984 Mare Grey KILIMANDSCHARO
ELZAZA SAHR*3494 25 Mar 1986 Mare Grey HARACZ
MONOMENT SAHR*4015 02 Jun 1987 Stallion Grey MONMARTR
LEKA SAHR*4484 27 May 1988 Mare Grey LEKIER
DUNZA SAHR*5348 13 May 1989 Mare Grey DUNCZYK
LEKILIZA SAHR*5915 09 May 1990 Mare Grey LEKIER
QUATITZA SAHR*6318 13 May 1991 Mare Grey ABHA-QUATAR ES
EXPORT SAHR*9044 25 May 1997 Stallion Grey GARANTI
EL SHALAN SAHR*9699 18 Apr 1999 Stallion Grey JAZZ

Carina på Silver Arabians
 
Sv: El Shalan

Jag kommer ihåg Wän Eliza när hon visades i tre års klassen på Aspenäs - hon hade föl vid sidan, dvs hon var betäckt när hon var 2 år gammal!
 
Sv: El Shalan

Jag kommer ihåg Wän Eliza när hon visades i tre års klassen på Aspenäs - hon hade föl vid sidan, dvs hon var betäckt när hon var 2 år gammal!
Var inte det vanligare förr? Jag kommer ihåg en kompis som köpte ett tvåårssto (arab) 1980. Hon var betäckt vid köpet.

Carina på Silver Arabians
 
Sv: El Shalan

halloj,
jo det hörde man ju lite här och var, att folk planerade att göra. Och jag minns att jag tyckte det var hemskt.
Men 80-talet var ju lite speciellt, vilket ledde till en del konstigheter ;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
806
Senast: valy
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 980
Senast: Klara
·
Kropp & Själ Jag tillhör en generation som växte upp med engångsbindor och tamponger som mensskydd. Alla miljövänliga flergångsalternativ som finns...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 390
Senast: Rosett
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 350
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II
  • Stripbete

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp