En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida - del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inga ÄL-test denna cykel. ÄL bör vara på tisdag enligt vad jag räknat. Så nu borde det ju ta sig eftersom vi slappnar aaaav.

:p
Räcker inte. Du måste sluta tänka på det bara också, och inte försöka så mycket hela tiden. DÅ händer det nämligen på ett fullständigt vetenskapligt bevisat sätt.
 
Alltså, jag trodde att jag skulle vara hur cool som helst nu när vi försöker få till en tvåa men, och jag skäms verkligen för att säga det, nu har jag googlat tidiga symptom sedan i torsdags och ikväll övergått till att fråga olika "magic 8-ball" online om jag är gravid. :o:cautious::o

Jag är supertrött, yr och lite lätt illamående vilket lika gärna (och troligare) kan bero på ngt virus som går. Vad pysslar jag med egentligen???

/skämskudde :o:arghh:
Förlåt men :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 598
Senast: orkide
·
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 545
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 357
Senast: Milosari
·
Samhälle Spinoff på tråden om att det kan bli krig i Sverige. Kanske en luddigt ställd fråga, men... Hur lever man, rent praktiskt, i ett land i...
Svar
11
· Visningar
1 054
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp