Bukefalos 28 år!

En undersökning snälla svara!!

Sv: En undersökning snälla svara!!

1. Alltid när jag rider, longerar, tömkör/kör mm. har hänt en gång att jag "satt" på en häst utan hjälm.

2. Ibland, när jag hoppar.

3. Rider alltid med skor med klack. Har ridit barbacka utan.
 
Sv: En undersökning snälla svara!!

Frågor: 1: Använder du ridhjälm? 2: Använder du skyddsvänt? 3: Har du ridstövlan/skor med klack?

Jag har allt!! :) för säkerheter. En jag kännde tappade andan när hon flög av och hon använde ridvänt men om hon inte skulle göra det skulle hon säkert ha brutit ryggen

1. Ja, alltid.
2. För det mesta, aldrig under dressyrträning, men oftast annars.
3. Alltid ridstövlar. Kan inte rida i annat, får skav på vaderna om jag inte har rid-stövlar som går högt upp :angel:
 
Sv: En undersökning snälla svara!!

1) Ja, nästintill uteslutande
2) Nej, men jag har en liggandes hemma...:angel:
3) Som fråga 1
 
Sv: En undersökning snälla svara!!

1)Japp, alltid!
2)Nej, bara vid fälttävlan...
3)Japp, nästan alltid...
:bump:
 
Sv: En undersökning snälla svara!!

1: Använder du ridhjälm?
Ska erkänna att jag fuskat. Dressyr i ridhuset eller på ridbanan på min egen häst kunde ske utan ridhjälm. Men aldrig annars.

2: Använder du skyddsvänt?
Har tyvärr aldrig ägt någon..

3: Har du ridstövlan/skor med klack?
Absolut!

Ulrika
 

Liknande trådar

Hästvård Jag undrar om någon av er gjort/gör det på era hästar. I så fall får ni gärna svara på nedanstående frågor. Ilöpande text eller...
Svar
6
· Visningar
921
Senast: Cattis_E
·
Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 352
Senast: Freazer
·
Hästvård Undrar vad ni har för erfarenhet av att överklaga ett beslut hos Agria? Vi har en häst som blivit ”utdömd” av veterinär. Veterinären är...
2
Svar
31
· Visningar
3 846
Senast: TinyWiny
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 507
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp