En ungkarls liv (marsvin)

Stollan

Trådstartare
En ungkarls liv går ut på att sova halva dagarna :angel:
Sitta och titta på tv eller spela/surfa hela natten :cool:
Däremellan gäller det att snygga till sig för att kunna springa efter flickor :D
Det är härligt att vara ungkarl tycker Milou :banana: :banana: :banana:
 
Milou tackar :cool:
Och längre päls kommer han att få då han skall hållas i päls för utställning :D
 
Milou hälsar att du kan skicka snyggingarna till honom med en gång :D
Själv har han en snygging med bara ett galler emellan så han kan sniffa och putsa om hon tar honom på nåder men han tycker att det inte är helt rättvist för den fjällan har redan en snygg pöjk hos sig :angel:
 
Och här finns det två damer alldeles lediga, varav en brunstar! :D Dock är de "fel" ras, men man tager vad man haver! Den ena får han dock hålla sig ifrån, hon är för gammal för att få bebisar. :D
 

Liknande trådar

Fritid Huxflux ska jag på julbordskonsert första gången i mitt liv och Helsingborg av alla ställen. Ska se Martin Rolinski :love1: med Tess 🤩...
Svar
6
· Visningar
415
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 643
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 451
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp